sasa^_^ 发表于 2009-5-31 23:30

宇宙超级无敌的囧.........

时间:今日下午
地点:广州市某药店
人物:sasa,seller
经过:
seller:靓女~要D咩啊?
sasa:唔该有无安喘通啊??
seller:哦,有啊有啊,呢边喇~
(指左我去某一个柜台,我一睇,唔系路喔,全部都系dum dum。。 根本无药。。)
sasa:唔系啊,我系要安喘通啊~
seller:安全套啊嘛~呢D咪系咯~(我果时嘅表情..超无奈)
........................

经过我再三反复读个药名出离,距先终于知道我要嘅系安喘通而唔系安全套!!
超囧......   

sasa^_^ 发表于 2009-5-31 23:30

自己坐

sasa^_^ 发表于 2009-5-31 23:30

继续我嘅。。

唔知叫乜鬼 发表于 2009-5-31 23:31

sasa去买安全套

CallMe马骝 发表于 2009-5-31 23:31

当时我都听错啦...

sasa^_^ 发表于 2009-5-31 23:32

sasa去买安全套
唔知叫乜鬼 发表于 2009-5-31 23:31 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
唔系咧。。

唔知叫乜鬼 发表于 2009-5-31 23:32

仲狡辩。。。

学会微笑 发表于 2009-5-31 23:32

好正常啦

司机弟弟 发表于 2009-5-31 23:33

anquantao~

sasa^_^ 发表于 2009-5-31 23:33

仲狡辩。。。
唔知叫乜鬼 发表于 2009-5-31 23:32 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我买药而已。。

sasa^_^ 发表于 2009-5-31 23:33

好正常啦
学会微笑 发表于 2009-5-31 23:32 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
误会误会

唔知叫乜鬼 发表于 2009-5-31 23:34

买计生药品。。。

后院居士 发表于 2009-5-31 23:34

seller可能病了

吊儿郎当 发表于 2009-5-31 23:34

楼主刚开始就是想买套
后来发觉有认识的人进来了
赶紧改口

lqxlqx2006 发表于 2009-5-31 23:35

安全套定系避孕药?

冯家老二 发表于 2009-5-31 23:36

楼主刚开始就是想买套
后来发觉有认识的人进来了
赶紧改口
吊儿郎当 发表于 2009-5-31 23:34 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
对,当时就是这样子的

柒仔 发表于 2009-5-31 23:36

呢个借口几好

sasa^_^ 发表于 2009-5-31 23:37

买计生药品。。。
唔知叫乜鬼 发表于 2009-5-31 23:34 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
果只系咳药离咖

sasa^_^ 发表于 2009-5-31 23:37

楼主刚开始就是想买套
后来发觉有认识的人进来了
赶紧改口
吊儿郎当 发表于 2009-5-31 23:34 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
无D甘嘅树

佐伊 发表于 2009-5-31 23:37

你系米改咗口啊
页: [1] 2 3 4
查看完整版本: 宇宙超级无敌的囧.........