可乐仔 发表于 2009-6-9 22:22

爱唔系大晒...

今日下昼,开完会翻到office 既时候,就见到自己部门一小MM 就系度喊得吠哩啡咧 。。


大家见距喊得甘凄凉,就问距乜回事啦。哎。。其实大家都估到噶了,啶褒佐咯。后来得知,距同距男


朋友一齐佐半年,距好爱距既男朋友,但到最后距男朋友就唔识得包容下距既过去。结果就无结果了。


依家D 后生仔女,日日讲爱,讲Feel,宣扬爱可以包容一切等等,其实都系假既,不由感叹。确实,依


家呢个世界既爱情已经超越年龄地域、家境、肤色、高度等等,甚至乎超越佐性别。但系,正如TVB既


一句经典台词:爱唔系大晒既。好明显,每个人对爱都有底线,爱唔系人生既一切,亦都唔可能包容一


切。

Issac 发表于 2009-6-9 22:22

5G。。。

~*苏吉殴*~ 发表于 2009-6-9 22:23

索都不是大晒的

miming 发表于 2009-6-9 22:24

LZ好有激情哦

kenh993 发表于 2009-6-9 22:24

所以先要做好自己先

顶你条肥肠 发表于 2009-6-9 22:25

所以要洁身自爱么...

可乐仔 发表于 2009-6-9 22:25

有FEEL5系大晒既.索都5系大晒既!

呆的别致 发表于 2009-6-9 22:26

但求索又不BC女

miming 发表于 2009-6-9 22:26

有米系大晒

echo.cly 发表于 2009-6-9 22:28

还是要生活的

佐伊 发表于 2009-6-9 22:28

无咩系大晒嘅

可乐仔 发表于 2009-6-9 22:29

爱唔系大晒,大家唔好再堕落下去了 。。。。

顶你条肥肠 发表于 2009-6-9 22:31

LZ身边甘多有爱之人....

小小MJ 发表于 2009-6-9 22:31

不就找个适合的人开心的过日子嘛!

小小MJ 发表于 2009-6-9 22:32

13# 顶你条肥肠
肥肠,好久没见你去铁板了!

星期日 发表于 2009-6-9 22:34

每个人都有底线噶
中意呢句话 。

多啦D梦 发表于 2009-6-9 22:34

可乐哥哥···爱唔系大晒··索唔系大晒···
甘索爱呢?Sony Ericsson

无法无天 发表于 2009-6-9 22:34

男人经常只睇见底裤,睇唔见底线

顶你条肥肠 发表于 2009-6-9 22:35

铁板巴豆

小小MJ 发表于 2009-6-9 22:37

19# 顶你条肥肠
你老爱好挺特别!
页: [1] 2 3
查看完整版本: 爱唔系大晒...