]无爱就忍啦。有什么好哭的
好聚好散哇
父母的爱可以包容一切
有钱系大晒的哦
可乐哥哥···爱唔系大晒··索唔系大晒···
甘索爱呢?Sony Ericsson
多啦D梦 发表于 2009-6-9 22:34 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
索爱 。。。大晒! 哈。。好彩我仲用紧索爱。
25# 可乐仔
我都系用索爱·····
26# 樱甜
一条~~~
LS好狗不见
被连插两L
时代变咗,好难去改变咩
BC大晒。
肥肠···我见到铁板···
路过算。。。
铁板呢,系边树?
可乐哥哥···爱唔系大晒··索唔系大晒···
甘索爱呢?Sony Ericsson
多啦D梦 发表于 2009-6-9 22:34 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
D梦,好冷
meikanwan
阿娇话:爱系大晒既,大晒到可以同希哥一齐自拍,虽然好傻好天真
大米系大晒
miming 发表于 2009-6-9 22:26 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
如果靓女的话,就要安慰下