介意过去?唔通系..........
猪排也要安慰下http://bbs.17utt.com/images/smilies/dadatu/dadatu_021.gif
不可以当饭食
我发觉你突然好有"春情"
睇得多TVB劇集
可乐哥哥
人生哲理哇
睇下,生活态度而已
索唔系大晒,有feel唔系大晒,爱情唔系大晒!!!
超喜欢呢句对白,令我有想起家好月圆~~~
某片讲过:上天安排既因缘系大晒~~