爱唔系大晒...
今日下昼,开完会翻到office 既时候,就见到自己部门一小MM 就系度喊得吠哩啡咧 。。大家见距喊得甘凄凉,就问距乜回事啦。哎。。其实大家都估到噶了,啶褒佐咯。后来得知,距同距男
朋友一齐佐半年,距好爱距既男朋友,但到最后距男朋友就唔识得包容下距既过去。结果就无结果了。
依家D 后生仔女,日日讲爱,讲Feel,宣扬爱可以包容一切等等,其实都系假既,不由感叹。确实,依
家呢个世界既爱情已经超越年龄地域、家境、肤色、高度等等,甚至乎超越佐性别。但系,正如TVB既
一句经典台词:爱唔系大晒既。好明显,每个人对爱都有底线,爱唔系人生既一切,亦都唔可能包容一
切。 5G。。。 索都不是大晒的 LZ好有激情哦 所以先要做好自己先 所以要洁身自爱么... 有FEEL5系大晒既.索都5系大晒既! 但求索又不BC女 有米系大晒 还是要生活的 无咩系大晒嘅 爱唔系大晒,大家唔好再堕落下去了 。。。。 LZ身边甘多有爱之人.... 不就找个适合的人开心的过日子嘛! 13# 顶你条肥肠
肥肠,好久没见你去铁板了! 每个人都有底线噶
中意呢句话 。 可乐哥哥···爱唔系大晒··索唔系大晒···
甘索爱呢?Sony Ericsson 男人经常只睇见底裤,睇唔见底线 铁板巴豆 19# 顶你条肥肠
你老爱好挺特别!