学校特许我地里栋楼可以装既,同宿舍另外条线分开既
羡慕ing~~
死喇····甘我地点算啊? 冬天日日去挪热水啊?
姐姐,睇你个头像就唔似啦
kevin369 发表于 2009-6-25 00:05 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我头像有咩问题!
我用咗好多年!
死喇····甘我地点算啊? 冬天日日去挪热水啊?
kevin369 发表于 2009-6-25 00:20 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
可以选择热水卡,5记得男生边度有热水了
我头像有咩问题!
我用咗好多年!
Cola 发表于 2009-6-25 00:20 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif你已经俾呢句话背叛了,用左好多年~~分明系师姐啦
我都注册咗咁多年了~
用咗好多年好奇怪咩?
我初中就立志考广工啦~
我家下高中!
可以选择热水卡,5记得男生边度有热水了
脚印 发表于 2009-6-25 00:23 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif我了解过····貌似要挪住只桶翻山越岭~~
我都注册咗咁多年了~
用咗好多年好奇怪咩?
我初中就立志考广工啦~
我家下高中!
Cola 发表于 2009-6-25 00:24 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif唔使甘激动~~小妹妹
因为我好憎人唔信我啊啊啊啊啊啊啊!
我了解过····貌似要挪住只桶翻山越岭~~
kevin369 发表于 2009-6-25 00:25 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
甘惨啊?冲冻水啦!!!!!!!!甘麻烦!小朋友要锻炼下既
因为我好憎人唔信我啊啊啊啊啊啊啊!
Cola 发表于 2009-6-25 00:30 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif我真系唔系好信喔···高中生都上来呢度玩
我都注册咗咁多年了~
用咗好多年好奇怪咩?
我初中就立志考广工啦~
我家下高中!
Cola 发表于 2009-6-25 00:24 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
很好很强大,无地自容了!
我真系唔系好信喔···高中生都上来呢度玩
kevin369 发表于 2009-6-25 00:31 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你高中时候冇网上吓嘛?
很好很强大,无地自容了!
脚印 发表于 2009-6-25 00:32 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
多谢!
你高中时候冇网上吓嘛?
Cola 发表于 2009-6-25 00:33 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif高中时我系寄宿的~~
貌似我高三才知道有广工
貌似我高三才知道有广工
脚印 发表于 2009-6-25 00:35 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif貌似我来左呢度先知道呢度叫广工···
我舅父广工的~
眠了~
早唞