≮华★仔≯
发表于 2009-7-21 14:21
终于上车
:希望吾好卖我猪仔,我无肉嘎。
Y—Y
发表于 2009-7-21 14:22
准备卖排骨吧
ccrozhou88
发表于 2009-7-21 14:23
小心
注意
没有结果的夏天
发表于 2009-7-21 14:28
到了以后继续报告行程
≮华★仔≯
发表于 2009-7-21 14:30
噢……很困………
C-47
发表于 2009-7-21 15:00
酸甜排骨都几好食
≮华★仔≯
发表于 2009-7-21 15:25
我好惊……………都系猪腩肉好D。师兄,卖你好D,.
≮华★仔≯
发表于 2009-7-21 15:29
到厂了。
司机弟弟
发表于 2009-7-21 15:30
哦。顺利吧!
≮华★仔≯
发表于 2009-7-21 16:11
额,已经住进宿舍了。
螞蟻
发表于 2009-7-21 16:12
好好干活吧
babyblue.
发表于 2009-7-21 16:17
哇哇,应该都几好玩~
≮华★仔≯
发表于 2009-7-21 17:13
我悲哀了,真相系:我地一个月,1140。加班系正常既。无论加几多次班,钱都系甘。一个月休息2日。同我既谂法,完全一样。果然入厂工系做最底层人物稳既血汗钱。我一世都吾会再做尼D野。
Y—Y
发表于 2009-7-21 17:22
哇哇,应该都几好玩~
babyblue. 发表于 2009-7-21 16:17 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
细路女唔识世界,啧啧
mail
发表于 2009-7-21 17:24
间厂整乜嘢噶?翻来个阵带几个出来吧~
Y—Y
发表于 2009-7-21 17:29
间厂整乜嘢噶?翻来个阵带几个出来吧~
mail 发表于 2009-7-21 17:24 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
见者有份
donger623
发表于 2009-7-21 17:32
手信,华仔,我要手信
悠扬的萨克斯
发表于 2009-7-21 18:02
还是辣椒
≮华★仔≯
发表于 2009-7-21 18:03
我系去做工,吾系去旅游。
≮华★仔≯
发表于 2009-7-21 18:05
伙食,OK。我食得落。训觉,有空调。。。。