≮华★仔≯ 发表于 2009-7-21 14:21

终于上车

:希望吾好卖我猪仔,我无肉嘎。

Y—Y 发表于 2009-7-21 14:22

准备卖排骨吧

ccrozhou88 发表于 2009-7-21 14:23


小心
注意

没有结果的夏天 发表于 2009-7-21 14:28

到了以后继续报告行程

≮华★仔≯ 发表于 2009-7-21 14:30

噢……很困………

C-47 发表于 2009-7-21 15:00

酸甜排骨都几好食

≮华★仔≯ 发表于 2009-7-21 15:25

我好惊……………都系猪腩肉好D。师兄,卖你好D,.

≮华★仔≯ 发表于 2009-7-21 15:29

到厂了。

司机弟弟 发表于 2009-7-21 15:30

哦。顺利吧!

≮华★仔≯ 发表于 2009-7-21 16:11

额,已经住进宿舍了。

螞蟻 发表于 2009-7-21 16:12

好好干活吧

babyblue. 发表于 2009-7-21 16:17

哇哇,应该都几好玩~

≮华★仔≯ 发表于 2009-7-21 17:13

我悲哀了,真相系:我地一个月,1140。加班系正常既。无论加几多次班,钱都系甘。一个月休息2日。同我既谂法,完全一样。果然入厂工系做最底层人物稳既血汗钱。我一世都吾会再做尼D野。

Y—Y 发表于 2009-7-21 17:22

哇哇,应该都几好玩~
babyblue. 发表于 2009-7-21 16:17 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
细路女唔识世界,啧啧

mail 发表于 2009-7-21 17:24

间厂整乜嘢噶?翻来个阵带几个出来吧~

Y—Y 发表于 2009-7-21 17:29

间厂整乜嘢噶?翻来个阵带几个出来吧~
mail 发表于 2009-7-21 17:24 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
见者有份

donger623 发表于 2009-7-21 17:32

手信,华仔,我要手信

悠扬的萨克斯 发表于 2009-7-21 18:02

还是辣椒

≮华★仔≯ 发表于 2009-7-21 18:03

我系去做工,吾系去旅游。

≮华★仔≯ 发表于 2009-7-21 18:05

伙食,OK。我食得落。训觉,有空调。。。。
页: [1] 2 3
查看完整版本: 终于上车