翻页吗?
不想怎么样,如果那个贱人再PM来串我的话,可能考虑下把他的资料放到二手楼交易网上去者
哇,晴姐比人恐吓?
除左恭喜两个字,无野好讲,
不想怎么样,如果那个贱人再PM来串我的话,可能考虑下把他的资料放到二手楼交易网上去者
晴晴 发表于 2009-7-30 20:21 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
甘卖乜好?好似噶出电影甘呀,卖乜唔卖乜(唔记得噶名了 )
路过的
我有乜嘢比你爆??爆左又点??QQ,,电话,,年级,,姓名,,专业,,,,
你中意爆就爆咯,,我冇乜嘢所谓,,,
、你中意贴短信息上来就贴上来咯,,呵,,贴埋你自己PM我噶上来大家睇下咯,,我地彼此彼此,,
中有,,你人肉我 ,,,,qq讲第一句话我就知道,,,漏洞百出,,,点解我中系“上当”呢
一,,如果系你本人,甘你真系陀衰到家啦
二 ,,如果系你个F,,,你系度利用你个F,,,如果系里种情况,我觉得你朋友知道里件事多D,,,甘我真系无也讲
,,,,你中意爆就爆啦,,
LZ~~散分啦~~这么开心~~
楼上,我要椰子粉
LS 你真是无处不在
当然,因为你还没有选择送一箱椰子粉还是半箱椰子粉给我