今天怎么过
怎么都没人约我大象们,来约我呀 BC仙,K么? 肥E,我就在等你约我呀 果句话5可以比猩猩看到`016 好明显猩猩唔系度 比猩猩见到我怕我活不到听日``````` 猩猩要实习今日唔得闲管我 比猩猩见到我怕我活不到听日```````
双面E人 发表于 2009-8-2 09:40 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif猩猩唔够你大只,唔够你打噶 去动物园睇猩猩 猩猩5系度,可以继续WS一下```` 稳牛主管同埋傻X玩啦 猩猩5系度,可以继续WS一下````
双面E人 发表于 2009-8-2 09:44 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif肥菌同肥爪冇复我 路过~~~~~~~~~~~ 稳牛主管同埋傻X玩啦
墨。 发表于 2009-8-2 09:46 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif佢两个太WS,唔同佢地玩 甘WS既人,应该同我玩``` 10点,马上开波,就系5比你训```016 继续睇书.+_+ 好累,继续训!仙!下星期时间留卑我 D梦,今晚既时间留比我````016