努力 发表于 2009-9-18 11:06

竟然系闹市堂而皇之甘卖四仔.....

今日十点几出外办完事返公司,又见到噶条友系街边摆档!
平时以为净系落班时间先见到,估唔到原来甘早条友就出来稳食!

顶你个肺啊 发表于 2009-9-18 11:10

楼主买左几张吧

顶你条肥肠 发表于 2009-9-18 11:12

稳餐晏仔

kenlee 发表于 2009-9-18 11:14

咩价位?

努力 发表于 2009-9-18 11:15

楼主买左几张吧
顶你个肺啊 发表于 2009-9-18 11:10 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
呢D东西我从来唔买既

顶你条肥肠 发表于 2009-9-18 11:17

兰州一般都系下载的

miming 发表于 2009-9-18 11:19

兰州一般都系自己拍的

落叶无根 发表于 2009-9-18 11:21

有没有饭饭的,她死后我才知道有这个人
很想看一下

灰机鬼 发表于 2009-9-18 11:34

地址唔该

顶你条肥肠 发表于 2009-9-18 11:37

Ls的自己去拍

灰机鬼 发表于 2009-9-18 11:41

拍百合肠&御姐米的故事

努力 发表于 2009-9-18 11:50

咩价位?
kenlee 发表于 2009-9-18 11:14 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
都话从来唔买咯,费事去问

努力 发表于 2009-9-18 11:53

地址唔该
灰机鬼 发表于 2009-9-18 11:34 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

我只可以话系越秀区,讲得太详细惊比人话我传播yinhui物品

e822 发表于 2009-9-18 11:58

求种....

灰机鬼 发表于 2009-9-18 11:59

LZ帮我买两打啦

miming 发表于 2009-9-18 11:59

御姐是很内敛滴

努力 发表于 2009-9-18 12:04

LZ帮我买两打啦
灰机鬼 发表于 2009-9-18 11:59 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我唔买的

灰机鬼 发表于 2009-9-18 12:10

俾个借口你去买咯

努力 发表于 2009-9-18 12:37

俾个借口你去买咯
灰机鬼 发表于 2009-9-18 12:10 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
噶度好近公司嘎,一阵比D女同事见到,我仲使出来行既!

Y—Y 发表于 2009-9-18 12:39

人地都系稳两餐姐
页: [1] 2 3
查看完整版本: 竟然系闹市堂而皇之甘卖四仔.....