竟然系闹市堂而皇之甘卖四仔.....
今日十点几出外办完事返公司,又见到噶条友系街边摆档!平时以为净系落班时间先见到,估唔到原来甘早条友就出来稳食! 楼主买左几张吧 稳餐晏仔 咩价位? 楼主买左几张吧
顶你个肺啊 发表于 2009-9-18 11:10 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
呢D东西我从来唔买既 兰州一般都系下载的 兰州一般都系自己拍的 有没有饭饭的,她死后我才知道有这个人
很想看一下 地址唔该 Ls的自己去拍 拍百合肠&御姐米的故事 咩价位?
kenlee 发表于 2009-9-18 11:14 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
都话从来唔买咯,费事去问 地址唔该
灰机鬼 发表于 2009-9-18 11:34 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我只可以话系越秀区,讲得太详细惊比人话我传播yinhui物品 求种.... LZ帮我买两打啦 御姐是很内敛滴 LZ帮我买两打啦
灰机鬼 发表于 2009-9-18 11:59 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我唔买的 俾个借口你去买咯 俾个借口你去买咯
灰机鬼 发表于 2009-9-18 12:10 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
噶度好近公司嘎,一阵比D女同事见到,我仲使出来行既! 人地都系稳两餐姐