aliciakitkit 发表于 2010-1-5 10:13

多谢涛涛同学,我收到个台历喇~~

特发此贴鸣谢涛涛同学,个台历好靓啊!!
同埋多谢万能噶后院,帮我实现左新年愿望!

=。=大灰娘 发表于 2010-1-5 10:14

咩台历啊,PP睇下...

aliciakitkit 发表于 2010-1-5 10:14

今日办公台上面终于放上做2010 年噶新台历喇,心情即使舒畅晒!

十指紧扣 发表于 2010-1-5 10:15

~~

小小咖 发表于 2010-1-5 10:15

恭喜。。贺喜

BCC 发表于 2010-1-5 10:16

公司不是都会发台历吗,每年家里都N多

吖yan 发表于 2010-1-5 10:16

边个送个俾我

不会游泳鱼 发表于 2010-1-5 10:17

占楼等派分

aliciakitkit 发表于 2010-1-5 10:17

系南方电网噶台历,pp今晚补上

=。=大灰娘 发表于 2010-1-5 10:17

貌似我上年生日礼物就系10年台历, 哈哈...

aliciakitkit 发表于 2010-1-5 10:18

回复 6# BCC
我公司发果个比人抢左!!
你早D讲啊,2011年你再送比我

xstlovezxh 发表于 2010-1-5 10:20

我的理想就是开个“圆梦公司”……

aliciakitkit 发表于 2010-1-5 10:20

貌似我上年生日礼物就系10年台历, 哈哈...
=。=大灰娘 发表于 2010-1-5 10:17 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

哈哈哈哈~~甘你生日愿望都达成左拉

aliciakitkit 发表于 2010-1-5 10:20

回复 12# xstlovezxh

涛涛同学~~~多谢晒!!!

BCC 发表于 2010-1-5 10:22

回复BCC
我公司发果个比人抢左!!
你早D讲啊,2011年你再送比我
aliciakitkit 发表于 2010-1-5 10:18 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
如果你找得到我,一定寄给你

xstlovezxh 发表于 2010-1-5 10:23

您太客气了……

aliciakitkit 发表于 2010-1-5 10:24

回复 15# BCC

如果你系地球人,我一定稳得到你

aliciakitkit 发表于 2010-1-5 10:25

回复 16# xstlovezxh
甘我噶新年愿望实现左啊嘛,当然开心啦!!!
涛涛同学,我发现左你一个秘密!!!

leeffy 发表于 2010-1-5 10:25

GXGX~~~

不会游泳鱼 发表于 2010-1-5 10:26

21....
页: [1] 2 3 4 5 6 7
查看完整版本: 多谢涛涛同学,我收到个台历喇~~