xstlovezxh 发表于 2010-1-5 11:16

又一条规则出离了
网名都系一种爱情噶象征或者示爱噶好方式!
aliciakitkit 发表于 2010-1-5 11:14 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
这叫“爱懵”了……

不会游泳鱼 发表于 2010-1-5 11:16

又一条规则出离了
网名都系一种爱情噶象征或者示爱噶好方式!
aliciakitkit 发表于 2010-1-5 11:14 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
神婆, 咁你个奇奇又系乜暗示啊

=。=大灰娘 发表于 2010-1-5 11:16

FY。。。

aliciakitkit 发表于 2010-1-5 11:16

回复 94# =。=大灰娘
你米系到等紧大灰狼罗!!
动态中

aliciakitkit 发表于 2010-1-5 11:16

有咁长嘅复姓咩
不会游泳鱼 发表于 2010-1-5 11:13 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
个名啊~~~

aliciakitkit 发表于 2010-1-5 11:17

回复 98# xstlovezxh


    哇~~~有无甘早啊~~~

不会游泳鱼 发表于 2010-1-5 11:18

回复xstlovezxh


    哇~~~有无甘早啊~~~
aliciakitkit 发表于 2010-1-5 11:17 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
因为佢食早餐..

aliciakitkit 发表于 2010-1-5 11:18

今日又有研究成果了,不错!

aliciakitkit 发表于 2010-1-5 11:19

回复 102# 不会游泳鱼

我系到研究人地,当然就唔会咁蠢整一个出离比人地研究啦!!
史前生物个脑运作真系好简单

aliciakitkit 发表于 2010-1-5 11:21

回复 107# 不会游泳鱼
史前生物D生活钟同我地差甘远噶

不会游泳鱼 发表于 2010-1-5 11:22

咁即系你有嘢避住人地啦..细细声话我知, 我唔会周围唱嘅

aliciakitkit 发表于 2010-1-5 11:23

我边有姐~~~

aliciakitkit 发表于 2010-1-5 11:24

史前生物,快D改签名啦,用我帮你写果句!!
一定可以感动好多MM

不会游泳鱼 发表于 2010-1-5 11:25

我边有姐~~~
aliciakitkit 发表于 2010-1-5 11:23 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
唔讲算啦, 我唔会逼你嘅

不会游泳鱼 发表于 2010-1-5 11:26

史前生物,快D改签名啦,用我帮你写果句!!
一定可以感动好多MM
aliciakitkit 发表于 2010-1-5 11:24 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你想感动自己都唔使咁噶

aliciakitkit 发表于 2010-1-5 11:26

我系无啊嘛

aliciakitkit 发表于 2010-1-5 11:27

回复 115# 不会游泳鱼
过条好Q比你又唔信
算啦~~~史前MM噶思维可能同现代人唔同噶

lovejacobs 发表于 2010-1-5 11:29

露露面···
说好的花花呢···

xstlovezxh 发表于 2010-1-5 12:05

我现在就吃完午饭回来了……饭堂向来都是开早的啦……

不会游泳鱼 发表于 2010-1-5 12:10

到钟食饭...撇..
页: 1 2 3 4 5 [6] 7
查看完整版本: 多谢涛涛同学,我收到个台历喇~~