多谢涛涛同学,我收到个台历喇~~
特发此贴鸣谢涛涛同学,个台历好靓啊!!同埋多谢万能噶后院,帮我实现左新年愿望! 咩台历啊,PP睇下... 今日办公台上面终于放上做2010 年噶新台历喇,心情即使舒畅晒! ~~ 恭喜。。贺喜 公司不是都会发台历吗,每年家里都N多 边个送个俾我 占楼等派分 系南方电网噶台历,pp今晚补上 貌似我上年生日礼物就系10年台历, 哈哈... 回复 6# BCC
我公司发果个比人抢左!!
你早D讲啊,2011年你再送比我 我的理想就是开个“圆梦公司”…… 貌似我上年生日礼物就系10年台历, 哈哈...
=。=大灰娘 发表于 2010-1-5 10:17 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
哈哈哈哈~~甘你生日愿望都达成左拉 回复 12# xstlovezxh
涛涛同学~~~多谢晒!!! 回复BCC
我公司发果个比人抢左!!
你早D讲啊,2011年你再送比我
aliciakitkit 发表于 2010-1-5 10:18 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
如果你找得到我,一定寄给你 您太客气了…… 回复 15# BCC
如果你系地球人,我一定稳得到你 回复 16# xstlovezxh
甘我噶新年愿望实现左啊嘛,当然开心啦!!!
涛涛同学,我发现左你一个秘密!!! GXGX~~~ 21....