回复 40楼 大飞猪 的帖子
系你蠢回复 39楼 注定成仙 的帖子
小仙,我惊你同距讲得野多都会蠢左 上次系故意的。。。回复 42楼 伤枫悲秋 的帖子
但同距讲野好过同唐僧讲野噶~回复 45楼 休闲小妖 的帖子
因为唐僧比距聪明 飞猪苦着脸作蔫茄子状。回复 46楼 伤枫悲秋 的帖子
你笑得一脸猥琐。回复 46楼 伤枫悲秋 的帖子
痴鬼线,从来唔觉得距聪明我觉得大飞猪比距聪明多了
回复 49楼 休闲小妖 的帖子
小仙好聪明啊~~~小仙好靓女啊~~~ 水果佬大把啦
回复 51楼 Gackt 的帖子
又唔睇帖 睇到都惊 …… 橘子湿热、、、不过我都好中意食~~好味喔~~~ 我也很想吃,好像很久很久没吃过水果了 西区水果佬日日都有卖!!! 整个冻柑过你叹下那 有时 都五明滴女仔 点解会突然之间想吃乜乜就好似岩先距话要食德芙
又要下去买着两块
送比距又话五系果种味
我五明吖!!! 免费送冻金~~小妖快D来领取~~~ 原帖由 迷糊 于 2008-12-17 23:01 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
橘子湿热、、、不过我都好中意食~~好味喔~~~
橘子凍凍的.為什麼會是濕熱的呢?