回复 36楼 冯家老二 的帖子
我喜欢整个过程啊,你没点情调,用下半身思考的人。 原帖由 頭號通緝犯 于 2008-12-19 20:07 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gifD女仔中意打鞭炉啊,,你杀身成仁吧
钟意日日早餐一根火腿肠的更多呢~那样我岂不是很忙?! 原帖由 Ada 于 2008-12-19 20:07 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:shy: 俊男,我挂科了,很难过,给我加几百分看看我心情会不会变好点。 唔系挂??你甘勤力。。都系俊男唔好。。晚晚同你秉烛夜谈
回复 43楼 冯家老二 的帖子
佢地仲中意你果D鹌鹑蛋啊回复 44楼 頭號通緝犯 的帖子
我什么时候跟你秉烛夜谈啦?晕掉....回复 41楼 Ada 的帖子
唔好唔开心。。今晚送10W饭票比你
回复 46楼 Ada 的帖子
唔好意思。。一时激动。。语无伦次
系关灯后,相互探戈 原帖由 頭號通緝犯 于 2008-12-19 20:12 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
唔好唔开心。。今晚送10W饭票比你
有钱淫泡妞就是好,我也想要fp,十万~ 原帖由 頭號通緝犯 于 2008-12-19 20:11 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
佢地仲中意你果D鹌鹑蛋啊
甘个话,稳JJ哥,这样如同海星一样重生的能力只有JJ哥有~ 原帖由 頭號通緝犯 于 2008-12-19 20:13 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
唔好意思。。一时激动。。语无伦次
系关灯后,相互探戈
让我不自觉想起小时候很喜欢的一首歌谣:一个晚上,两人同床,三更半夜…… 原帖由 頭號通緝犯 于 2008-12-19 20:12 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
唔好唔开心。。今晚送10W饭票比你
菌男是大款,唔该赞助下我这个贫民 :shy: 原来挂科有饭票送,多谢俊男,是时候学习了,匿。 LZ老了 楼主,加我分 楼上今日点解甘早起身吵住晒 :cry: 差别待遇,女的就有分加 好想 打波 依家! 原帖由 Ada 于 2008-12-19 20:08 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
874历史老师,又不是专业课,考那么难干吗,班上抓了十几个人
你果个专业居然要考历史。。。。。。。 典型噶睇波唔踢波,打波唔睇波