gdut_stu 发表于 2008-12-28 21:38

普通话,好普通

吊儿郎当 发表于 2008-12-28 21:38

难得啊
不百度

蝦蝦 发表于 2008-12-28 21:39

原帖由 盼盼 于 2008-12-28 21:37 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:huffy: 好勉强~
你冇诚意嘅~
唔帮你諗了~~
:sad: ......... 5好啦~~乖啦~~帮下我~~~好紧要噶~~~~我好有诚意既~~~~:biggrin:

Ike 发表于 2008-12-28 21:39

煲东瓜罗...

蝦蝦 发表于 2008-12-28 21:39

原帖由 gdut_stu 于 2008-12-28 21:38 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
普通话,好普通 你FY,,,你普通~~:mad:

蝦蝦 发表于 2008-12-28 21:40

原帖由 吊儿郎当 于 2008-12-28 21:38 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
难得啊
不百度 我决定写一篇前无古人,后无来者d~~hoho~:lol:

蝦蝦 发表于 2008-12-28 21:40

原帖由 Ike 于 2008-12-28 21:39 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
煲东瓜罗... 仲有咧~~~~~你平时讲5讲啊之类之类吖~~ 写多d写多d~~

gdut_stu 发表于 2008-12-28 21:41

回复 25楼 蝦蝦 的帖子

那就写我啦

Ike 发表于 2008-12-28 21:41

原帖由 蝦蝦 于 2008-12-28 21:40 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
仲有咧~~~~~你平时讲5讲啊之类之类吖~~ 写多d写多d~~


平时好少讲...见对方讲咪讲罗...

蝦蝦 发表于 2008-12-28 21:41

点解无人lai话我知噶!!!!!!!!!!!

Ike 发表于 2008-12-28 21:42

你都算劲罗..唔百度....前无古人.

蝦蝦 发表于 2008-12-28 21:42

原帖由 gdut_stu 于 2008-12-28 21:41 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
那就写我啦 你前有古人,后有来者~~~~ 颠倒是非偏离主题~~~5掂~~

蝦蝦 发表于 2008-12-28 21:43

原帖由 Ike 于 2008-12-28 21:41 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif



平时好少讲...见对方讲咪讲罗... 太肤浅~~~~~:cry: 俾d长小小既句子~~~555

蝦蝦 发表于 2008-12-28 21:44

原帖由 Ike 于 2008-12-28 21:42 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你都算劲罗..唔百度....前无古人. 个老师要求高吖嘛~~~而且我对自己要求又高~~hoho~~:hug:

gdut_stu 发表于 2008-12-28 21:44

回复 32楼 蝦蝦 的帖子

抓住中心就行啦

Ike 发表于 2008-12-28 21:44

原帖由 蝦蝦 于 2008-12-28 21:43 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
太肤浅~~~~~:cry: 俾d长小小既句子~~~555


:cry: 我都帮你唔到。。谂到再话你知啦。。。普通话。。。。唉。。。感觉距离我哋咁远的。。

蝦蝦 发表于 2008-12-28 21:44

我应该系标题度写重重有赏既~~~~:mad:

Ike 发表于 2008-12-28 21:45

你写的题目为:这么近那么远吧。。。

gdut_stu 发表于 2008-12-28 21:45

回复 37楼 蝦蝦 的帖子

点知你赏几重呀,一斤定两斤呀

蝦蝦 发表于 2008-12-28 21:45

原帖由 gdut_stu 于 2008-12-28 21:44 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
抓住中心就行啦 中心就系。。。。。你好蠢~~~~~
页: 1 [2] 3 4 5 6
查看完整版本: ^_^有无人可以教我写选修论文哇.??重重有赏~~~