Soga 发表于 2008-12-28 21:59

肉偿

蝦蝦 发表于 2008-12-28 21:59

原帖由 jean1 于 2008-12-28 21:57 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:mad: 普通话好难讲得好 甘你讲咩话~~点解难讲得好~~~

蝦蝦 发表于 2008-12-28 22:00

原帖由 Ike 于 2008-12-28 21:58 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif




咱俩一起去吃宵夜吧。。 你仲差我一餐花生大餐~~~加埋呢次宵夜~~嗯。。记低先~~~~

Ike 发表于 2008-12-28 22:01

原帖由 蝦蝦 于 2008-12-28 22:00 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你仲差我一餐花生大餐~~~加埋呢次宵夜~~嗯。。记低先~~~~



咩你记住架。。。。 我都忘记了有花生呢回事了。。

蝦蝦 发表于 2008-12-28 22:01

原帖由 gdut_stu 于 2008-12-28 21:59 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
要PP加黄金 两者你选其一啦~~~但系你都无付出过,,何来收获~~~

Ike 发表于 2008-12-28 22:02

原帖由 蝦蝦 于 2008-12-28 22:01 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
两者你选其一啦~~~但系你都无付出过,,何来收获~~~



我要黄金。。。。








因为PP我睇过了。。。

蝦蝦 发表于 2008-12-28 22:02

原帖由 Soga 于 2008-12-28 21:59 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
肉偿 。。。。。。。。 ~~俾d idea先··

gdut_stu 发表于 2008-12-28 22:02

回复 65楼 蝦蝦 的帖子

有呀,我的观点就在回帖中

gdut_stu 发表于 2008-12-28 22:03

回复 66楼 Ike 的帖子

共享啦~

盼盼 发表于 2008-12-28 22:03

原帖由 盼盼 于 2008-12-28 21:38 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:lol: 普通话就是官话
呢句係Point~
你围绕呢句讲就得了~
快D加我分~
LZ你无视我
我可以好肯定话你知~
呢个全贴唯一对你有用的信息

蝦蝦 发表于 2008-12-28 22:03

原帖由 Ike 于 2008-12-28 22:01 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif




咩你记住架。。。。 我都忘记了有花生呢回事了。。 哈哈。我记性奇好~~~~~

Ike 发表于 2008-12-28 22:04

原帖由 gdut_stu 于 2008-12-28 22:03 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
共享啦~


用嚟珍藏的。。。

jean1 发表于 2008-12-28 22:04

回复 62楼 蝦蝦 的帖子

:huffy: 母语系白话,

:mad: 细个无俾心机学,所以讲唔正咯

蝦蝦 发表于 2008-12-28 22:05

原帖由 盼盼 于 2008-12-28 22:03 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

LZ你无视我 无吖。。距地太串了。刷屏刷的厉害~~~得~~你有一餐宵夜啦~~~

蝦蝦 发表于 2008-12-28 22:05

原帖由 gdut_stu 于 2008-12-28 22:02 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
有呀,我的观点就在回帖中 5觉有~~~~~

蝦蝦 发表于 2008-12-28 22:06

原帖由 盼盼 于 2008-12-28 22:03 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

LZ你无视我
我可以好肯定话你知~
呢个全贴唯一对你有用的信息

哈哈哈哈~~~~但系。。。一篇野成2000字,,,5够扩大范围来写吖~~

gdut_stu 发表于 2008-12-28 22:06

回复 74楼 蝦蝦 的帖子

甘着数。。我呢

Ike 发表于 2008-12-28 22:06

原帖由 蝦蝦 于 2008-12-28 22:05 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
无吖。。距地太串了。刷屏刷的厉害~~~得~~你有一餐宵夜啦~~~


我又要。。。

蝦蝦 发表于 2008-12-28 22:06

原帖由 Ike 于 2008-12-28 22:04 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif



用嚟珍藏的。。。 甘夸,,5好散播啊哈~~

盼盼 发表于 2008-12-28 22:07

回复 74楼 蝦蝦 的帖子

你SAVE~
我先不屑你D所谓宵夜~
请我食饭你请唔起~
鉴于你冇诚意~
我唔继续比料你~
页: 1 2 3 [4] 5 6
查看完整版本: ^_^有无人可以教我写选修论文哇.??重重有赏~~~