大学城边度有洗鞋店
RT我要洗鞋
仲有,对鞋个底有少少发黄,有无得救
黄黄地好肉酸
PS:南区系咪有间洗鞋店?
我5想白行一次
200分悬赏
[ 本帖最后由 小愚儿 于 2009-1-7 13:43 编辑 ] 头坑男 点解鞋底你都体到
回复 板凳 为人有D懵 的帖子
普通板鞋果D底既侧边 阿顶,无人苏我 自己用白牙膏嚓~~~就会干净翻··· 点解5换左距 漂白水都得回复 6楼 多啦D梦 的帖子
死,我既牙膏系嗜喱的回复 9楼 小愚儿 的帖子
买支白色牙膏 原帖由 多啦D梦 于 2009-1-7 13:39 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif自己用白牙膏嚓~~~就会干净翻··· 对CAT擦5擦得? 无钱买白牙膏,好贵
回复 11楼 小虾米 的帖子
CAT洗乜洗,旧就型 原帖由 小愚儿 于 2009-1-7 13:42 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gifCAT洗乜洗,旧就型 脏了
回复 9楼 小愚儿 的帖子
买翻支白色噶五会好贵~~比起你甘多对鞋···绝对有得赚····回复 14楼 小虾米 的帖子
CAT越脏越型就好似convers既布鞋,从来5洗 报告 龙洞尼边冇:shy: 原帖由 小愚儿 于 2009-1-7 13:44 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
CAT越脏越型
就好似convers既布鞋,从来5洗
:biggrin:
回复 12楼 小愚儿 的帖子
一蚊一支果D 原帖由 小愚儿 于 2009-1-7 13:44 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gifCAT越脏越型
就好似convers既布鞋,从来5洗 仲有型喔,我都5好意思着了,一阵着三球牌球鞋出去得了