回复 20楼 伤枫悲秋 的帖子
冇见过有牙膏一蚊一支既你话我知边度有 手指头大那种啊,哈哈
回复 23楼 小虾米 的帖子
那种是旅店一次性用的吧........... 买对新鞋过年 原帖由 小愚儿 于 2009-1-7 13:40 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif死,我既牙膏系嗜喱的 莫非系黑人儿童牙膏青苹果味?
回复 24楼 小愚儿 的帖子
那个也可以~~回复 25楼 顶你只牛啊 的帖子
刚刚入手一对三叶元旦天河城8折,爽 原帖由 小愚儿 于 2009-1-7 13:47 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
冇见过有牙膏一蚊一支既
你话我知边度有 屈银纸有噶好细支9毫子
回复 26楼 wo唔咬你 的帖子
牙膏用5起黑人,太贵了回复 22楼 小愚儿 的帖子
去商店,稳最细支果D旅行装 牙膏嗟。。。随便捻D唔得咩 考虑紧要5要去洗鞋店5想郁,太懒了
回复 31楼 伤枫悲秋 的帖子
对的中华牌噶D都系1蚊几毫 再唔系就问人地罗小小 问题不大回复 32楼 小虾米 的帖子
白牙膏先有效··· 涂改液是王道 原帖由 多啦D梦 于 2009-1-7 13:55 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif白牙膏先有效··· 就是说不要那些有粒子的? 原帖由 Tai 于 2009-1-7 13:57 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
涂改液是王道
膜拜 原帖由 Tai 于 2009-1-7 13:57 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
涂改液是王道 哈哈哈哈。。。。。。我服了 死,忘记最关键既事
我个问题仲无人答!
洗鞋店系边度??????