小吻
发表于 2009-1-18 00:37
回复 19楼 双子座 的帖子
其实我都几惊夜晚出去~~外面好复杂~~~
但无法啦~~有人叫到,扑都要扑过去~~
双子座
发表于 2009-1-18 00:41
系阿~~~特别系现在年尾的广州,我现在住果度夜晚都好静,宵夜都唔咁出去吃了
搵人送你翻屋企
休闲小虾米
发表于 2009-1-18 00:49
回复 19楼 双子座 的帖子
拖鞋去护花~
小吻
发表于 2009-1-18 00:50
一向都系一个人翻屋企
jean1
发表于 2009-1-18 00:52
原帖由 小吻 于 2009-1-18 00:35 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
一个人么?
:cry: 系啊,39樓
jean1
发表于 2009-1-18 00:52
:cry: 你系邊個MJ啊?
小吻
发表于 2009-1-18 00:55
回复 25楼 jean1 的帖子
应该有电梯吧~~~已经无事了~~不要哭
jean1
发表于 2009-1-18 00:56
回复 27楼 小吻 的帖子
:lol: 有啊
双子座
发表于 2009-1-18 00:59
回复 23楼 休闲小虾米 的帖子
应该是努力搵钱请保镖
休闲小虾米
发表于 2009-1-18 01:05
回复 29楼 双子座 的帖子
请我喇
双子座
发表于 2009-1-18 01:32
回复 30楼 休闲小虾米 的帖子
你收咩价~~~
Royce
发表于 2009-1-18 03:01
做保镖要打得之余,仲要睇得个窝
管家仔
发表于 2009-1-18 04:28
五体得又五打得
双子座
发表于 2009-1-18 10:45
回复 33楼 管家仔 的帖子
咁你翻去搵荷妈
(-.-)游謉
发表于 2009-1-18 10:50
我睡醒,因不願意共用網綫,所以新電腦未有網綫,上唔到网,用緊部舊的電話,又因爲舊的網綫不夠長拉去我房間,又因爲我哥還要繼續用舊的電腦,所以我現在還是在用舊的電腦
双子座
发表于 2009-1-18 10:52
回复 35楼 (-.-)游謉 的帖子
流水账
(-.-)游謉
发表于 2009-1-18 10:55
唔寫字多D對不起你們哇
顶你个痘痘啊
发表于 2009-1-18 10:57
回家也带了好多东西:mad:
双子座
发表于 2009-1-18 10:59
回复 37楼 (-.-)游謉 的帖子
写这么多没人看
gdut_stu
发表于 2009-1-18 11:16
SM