小吻 发表于 2009-1-18 00:37

回复 19楼 双子座 的帖子

其实我都几惊夜晚出去~~外面好复杂~~~

但无法啦~~有人叫到,扑都要扑过去~~

双子座 发表于 2009-1-18 00:41

系阿~~~特别系现在年尾的广州,我现在住果度夜晚都好静,宵夜都唔咁出去吃了

搵人送你翻屋企

休闲小虾米 发表于 2009-1-18 00:49

回复 19楼 双子座 的帖子

拖鞋去护花~

小吻 发表于 2009-1-18 00:50

一向都系一个人翻屋企

jean1 发表于 2009-1-18 00:52

原帖由 小吻 于 2009-1-18 00:35 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
一个人么?

:cry: 系啊,39樓

jean1 发表于 2009-1-18 00:52

:cry: 你系邊個MJ啊?

小吻 发表于 2009-1-18 00:55

回复 25楼 jean1 的帖子

应该有电梯吧~~~已经无事了~~不要哭

jean1 发表于 2009-1-18 00:56

回复 27楼 小吻 的帖子

:lol: 有啊

双子座 发表于 2009-1-18 00:59

回复 23楼 休闲小虾米 的帖子

应该是努力搵钱请保镖

休闲小虾米 发表于 2009-1-18 01:05

回复 29楼 双子座 的帖子

请我喇

双子座 发表于 2009-1-18 01:32

回复 30楼 休闲小虾米 的帖子

你收咩价~~~

Royce 发表于 2009-1-18 03:01

做保镖要打得之余,仲要睇得个窝

管家仔 发表于 2009-1-18 04:28

五体得又五打得

双子座 发表于 2009-1-18 10:45

回复 33楼 管家仔 的帖子

咁你翻去搵荷妈

(-.-)游謉 发表于 2009-1-18 10:50

我睡醒,因不願意共用網綫,所以新電腦未有網綫,上唔到网,用緊部舊的電話,又因爲舊的網綫不夠長拉去我房間,又因爲我哥還要繼續用舊的電腦,所以我現在還是在用舊的電腦

双子座 发表于 2009-1-18 10:52

回复 35楼 (-.-)游謉 的帖子

流水账

(-.-)游謉 发表于 2009-1-18 10:55

唔寫字多D對不起你們哇

顶你个痘痘啊 发表于 2009-1-18 10:57

回家也带了好多东西:mad:

双子座 发表于 2009-1-18 10:59

回复 37楼 (-.-)游謉 的帖子

写这么多没人看

gdut_stu 发表于 2009-1-18 11:16

SM
页: 1 [2] 3 4
查看完整版本: 好攰