休闲小虾米
发表于 2009-1-18 13:39
回复 60楼 双子座 的帖子
打自动枱。。
拖鞋今年行花街无?
双子座
发表于 2009-1-18 13:42
我屋企过边出去行花街要坐好耐车
懒,兼且人流唔旺,再者无人陪,所以咁大个仔行花街印象中唔超过3次
休闲小虾米
发表于 2009-1-18 13:51
拖鞋翻去过年吖?
双子座
发表于 2009-1-18 13:55
回复 63楼 休闲小虾米 的帖子
我屋企系珠海咋~~~~唔返屋企过年系广州托咩
我好挂住果144只雀
休闲小虾米
发表于 2009-1-18 14:01
顶。网上打一样皆。。
珠海,年30再翻都未迟喇。蕉爷话去行花街吖。。
双子座
发表于 2009-1-18 14:07
回复 65楼 休闲小虾米 的帖子
网上打无手感
我肯屋企人都唔俾咁迟返
过年后仲有无得行阿~~~~翻来再行
休闲小虾米
发表于 2009-1-18 14:19
回复 66楼 双子座 的帖子
无吖~花市都系年28-年30噶。。一年就开果3日。。
双子座
发表于 2009-1-18 14:28
原来有D咁既树
屋企人恨不得我E+就翻~~~
过年后仲有咩睇
休闲小虾米
发表于 2009-1-18 14:31
过年后元宵节挂。。
双子座
发表于 2009-1-18 14:35
休闲群有几多人系广州噶
休闲小虾米
发表于 2009-1-18 14:39
应该有8个左右,春节期间系广州
双子座
发表于 2009-1-18 14:43
回复 71楼 休闲小虾米 的帖子
果然淫强马壮
咁你地过年有咩搞作
休闲小虾米
发表于 2009-1-18 14:50
5知道。。我决定一个个咁去逗利市 帮补生计。。
双子座
发表于 2009-1-18 14:53
回复 73楼 休闲小虾米 的帖子
边个派~~~我又去窦
阿爪
发表于 2009-1-18 17:37
听讲肥魂琴日出街派米
休闲小虾米
发表于 2009-1-18 23:10
回复 74楼 双子座 的帖子
5知道,反正家家都去,边个5派就发烂渣~
jean1
发表于 2009-1-18 23:11
:titter: 行左十個鍾街,累到阿媽唔認得