回复 16楼 樱桃小蝎子 的帖子
桃桃,你放假未回复 19楼 伤枫悲秋 的帖子
小仙话你好恶死噶:biggrin:[ 本帖最后由 朗笑天下~ 于 2009-1-18 13:47 编辑 ]
回复 20楼 朗笑天下~ 的帖子
我通常想做咩都系突发噶,无得讲定回复 22楼 朗笑天下~ 的帖子
我话比小仙听你讲距坏话,叫距一齐打回复 24楼 伤枫悲秋 的帖子
她五会打我噶:lol: 系都打猩猩算啦回复 23楼 伤枫悲秋 的帖子
突发性意志失常症:lol: 原帖由 伤枫悲秋 于 2009-1-18 13:43 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif距讲得,你5讲得
想吵架么?
回复 25楼 朗笑天下~ 的帖子
甘我叫猩猩打你啦,距最好人啦回复 28楼 伤枫悲秋 的帖子
都话猩猩五够我打,小仙五会比他打我咯:lol: 来啦,我地两个床头打架啦~~:lol:回复 26楼 朗笑天下~ 的帖子
无错,你问下KATION就知道回复 21楼 伤枫悲秋 的帖子
未啊,我23号先放假回复 27楼 Ktion 的帖子
COLA话你5发相就系内奸回复 27楼 Ktion 的帖子
你要小心她啊~~她甘恶死:lol:回复 29楼 朗笑天下~ 的帖子
5信,小仙实帮我噶回复 32楼 伤枫悲秋 的帖子
一早就发佐,她都睇到嘅回复 34楼 伤枫悲秋 的帖子
甘猩猩五敢打我米得咯:lol:回复 31楼 樱桃小蝎子 的帖子
好惨啊,桃桃同5同我行花街啊回复 35楼 Ktion 的帖子
你好野,我体5到,你系内奸回复 37楼 伤枫悲秋 的帖子
甘我约桃桃去行花街:lol: 原帖由 朗笑天下~ 于 2009-1-18 13:54 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif你要小心她啊~~她甘恶死:lol:
:lol: 偶宜家免疫,唔惊