伤枫悲秋 发表于 2009-1-18 14:22

回复 57楼 樱桃小蝎子 的帖子

甘我地廿二号去,漏低飞机高

伤枫悲秋 发表于 2009-1-18 14:22

回复 59楼 朗笑天下~ 的帖子

狼少都系花都?

朗笑天下~ 发表于 2009-1-18 14:23

回复 62楼 伤枫悲秋 的帖子

恩~~同桃桃一样

樱桃小蝎子 发表于 2009-1-18 14:23

原帖由 伤枫悲秋 于 2009-1-18 14:22 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
甘我地廿二号去,漏低飞机高

好,不过我22号仲要上班,6点先落班

Mr→鈜 发表于 2009-1-18 15:28

我又要留下名先~

伤枫悲秋 发表于 2009-1-18 16:25

回复 64楼 樱桃小蝎子 的帖子

点解你地两个都系甘迟放假

朗笑天下~ 发表于 2009-1-18 16:27

回复 66楼 伤枫悲秋 的帖子

母夜叉,你来啦:biggrin:

伤枫悲秋 发表于 2009-1-18 16:28

回复 67楼 朗笑天下~ 的帖子

你5好比我见到你

朗笑天下~ 发表于 2009-1-18 16:29

回复 68楼 伤枫悲秋 的帖子

你宜家在边?我过去比你见:biggrin:

伤枫悲秋 发表于 2009-1-18 16:33

回复 69楼 朗笑天下~ 的帖子

见你一锅打你一锅

朗笑天下~ 发表于 2009-1-18 16:34

回复 70楼 伤枫悲秋 的帖子

来啦·~~~

littleonelittle 发表于 2009-1-18 17:36

豬欣好豬噶

朗笑天下~ 发表于 2009-1-18 17:36

回复 72楼 littleonelittle 的帖子

小仙,她话唉你唉猩猩打我喔~~

littleonelittle 发表于 2009-1-18 17:42

猩猩無我命令五敢亂郁

朗笑天下~ 发表于 2009-1-18 17:43

回复 74楼 littleonelittle 的帖子

甘我就放心啦:smile:

littleonelittle 发表于 2009-1-18 17:45

收買我喇

樱桃小丸 发表于 2009-1-18 22:16

原帖由 伤枫悲秋 于 2009-1-18 16:25 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
点解你地两个都系甘迟放假

仲有边个都咁迟放假?

伤枫悲秋 发表于 2009-1-18 22:22

回复 77楼 樱桃小丸 的帖子

高生都系果日先放假

樱桃小蝎子 发表于 2009-1-18 22:23

回复 78楼 伤枫悲秋 的帖子

佢23号仲要上班,我上埋22号就得

伤枫悲秋 发表于 2009-1-18 22:24

回复 79楼 樱桃小蝎子 的帖子

系哦
页: 1 2 3 [4] 5
查看完整版本: 原来猪欣甘恶死噶?