伤枫悲秋
发表于 2009-1-18 14:22
回复 57楼 樱桃小蝎子 的帖子
甘我地廿二号去,漏低飞机高
伤枫悲秋
发表于 2009-1-18 14:22
回复 59楼 朗笑天下~ 的帖子
狼少都系花都?
朗笑天下~
发表于 2009-1-18 14:23
回复 62楼 伤枫悲秋 的帖子
恩~~同桃桃一样
樱桃小蝎子
发表于 2009-1-18 14:23
原帖由 伤枫悲秋 于 2009-1-18 14:22 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
甘我地廿二号去,漏低飞机高
好,不过我22号仲要上班,6点先落班
Mr→鈜
发表于 2009-1-18 15:28
我又要留下名先~
伤枫悲秋
发表于 2009-1-18 16:25
回复 64楼 樱桃小蝎子 的帖子
点解你地两个都系甘迟放假
朗笑天下~
发表于 2009-1-18 16:27
回复 66楼 伤枫悲秋 的帖子
母夜叉,你来啦:biggrin:
伤枫悲秋
发表于 2009-1-18 16:28
回复 67楼 朗笑天下~ 的帖子
你5好比我见到你
朗笑天下~
发表于 2009-1-18 16:29
回复 68楼 伤枫悲秋 的帖子
你宜家在边?我过去比你见:biggrin:
伤枫悲秋
发表于 2009-1-18 16:33
回复 69楼 朗笑天下~ 的帖子
见你一锅打你一锅
朗笑天下~
发表于 2009-1-18 16:34
回复 70楼 伤枫悲秋 的帖子
来啦·~~~
littleonelittle
发表于 2009-1-18 17:36
豬欣好豬噶
朗笑天下~
发表于 2009-1-18 17:36
回复 72楼 littleonelittle 的帖子
小仙,她话唉你唉猩猩打我喔~~
littleonelittle
发表于 2009-1-18 17:42
猩猩無我命令五敢亂郁
朗笑天下~
发表于 2009-1-18 17:43
回复 74楼 littleonelittle 的帖子
甘我就放心啦:smile:
littleonelittle
发表于 2009-1-18 17:45
收買我喇
樱桃小丸
发表于 2009-1-18 22:16
原帖由 伤枫悲秋 于 2009-1-18 16:25 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
点解你地两个都系甘迟放假
仲有边个都咁迟放假?
伤枫悲秋
发表于 2009-1-18 22:22
回复 77楼 樱桃小丸 的帖子
高生都系果日先放假
樱桃小蝎子
发表于 2009-1-18 22:23
回复 78楼 伤枫悲秋 的帖子
佢23号仲要上班,我上埋22号就得
伤枫悲秋
发表于 2009-1-18 22:24
回复 79楼 樱桃小蝎子 的帖子
系哦