ccrozhou88 发表于 2009-1-18 16:16

点解个个都叫我行街.???行街机器???


翻到黎...
个个都叫我出去行街..
男女老少一个不落..

好忙碌啊..........
日日出去,琴晚穿住对7cm的高跟鞋出去
两个小时
痛不欲生,翻到去仲要温热水浸脚...
天啊地啊....
今晚继续.....行街

[ 本帖最后由 ccrozhou88 于 2009-1-18 16:20 编辑 ]

ccrozhou88 发表于 2009-1-18 16:16

自己SF

漂流瓶 发表于 2009-1-18 16:21

LZ有兴趣一起去行花市咯

ccrozhou88 发表于 2009-1-18 16:22

原帖由 漂流瓶 于 2009-1-18 16:21 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
LZ有兴趣一起去行花市咯

你迟来一步啦- -
早在未放假时就由人book到我时间去行花市啦!

朗笑天下~ 发表于 2009-1-18 16:24

LZ有冇兴趣放完假翻来一齐吃餐饭:biggrin:

漂流瓶 发表于 2009-1-18 16:24

LZ今晚老地方不见不散

ccrozhou88 发表于 2009-1-18 16:24

原帖由 朗笑天下~ 于 2009-1-18 16:24 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
LZ有冇兴趣放完假翻来一齐吃餐饭:biggrin:


你请我就唔区....

ccrozhou88 发表于 2009-1-18 16:25

原帖由 漂流瓶 于 2009-1-18 16:24 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
LZ今晚老地方不见不散

老地方????
你带我去咯!
哈哈...

小吻 发表于 2009-1-18 16:26

行街就梗系唔好着高跟鞋啦~~~

简直生不如死

朗笑天下~ 发表于 2009-1-18 16:26

回复 7楼 ccrozhou88 的帖子

请你又如何,你吃得几多啊~~

ccrozhou88 发表于 2009-1-18 16:27

原帖由 小吻 于 2009-1-18 16:26 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
行街就梗系唔好着高跟鞋啦~~~

简直生不如死

我想锻炼锻炼...

ccrozhou88 发表于 2009-1-18 16:27

原帖由 朗笑天下~ 于 2009-1-18 16:26 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
请你又如何,你吃得几多啊~~

男生分量的双倍....
自己计算吧!

朗笑天下~ 发表于 2009-1-18 16:28

回复 12楼 ccrozhou88 的帖子

你真恐怖,比猪欣仲恐怖:kiss:

ccrozhou88 发表于 2009-1-18 16:29

原帖由 朗笑天下~ 于 2009-1-18 16:28 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你真恐怖,比猪欣仲恐怖:kiss:


甘唔好请我了!

小吻 发表于 2009-1-18 16:29

回复 11楼 ccrozhou88 的帖子

会好容易扭亲,我建议你就唔好着来行街~~

自己既身体系好重要滴

朗笑天下~ 发表于 2009-1-18 16:29

回复 14楼 ccrozhou88 的帖子

吃吧~~~打1蚊白饭,2蚊青菜你又如何:biggrin:

ccrozhou88 发表于 2009-1-18 16:30

原帖由 朗笑天下~ 于 2009-1-18 16:29 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
吃吧~~~打1蚊白饭,2蚊青菜你又如何:biggrin:

我无肉不欢....

朗笑天下~ 发表于 2009-1-18 16:31

回复 17楼 ccrozhou88 的帖子

肥猪肉:biggrin:

ccrozhou88 发表于 2009-1-18 16:32

原帖由 小吻 于 2009-1-18 16:29 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
会好容易扭亲,我建议你就唔好着来行街~~

自己既身体系好重要滴

扭亲我就唔惊...
即使我未穿过高跟鞋,
穿住据都无扭亲的倾向出现...
我家下系想适应下以后招聘会时
穿住高跟鞋四周围走的感觉...

ccrozhou88 发表于 2009-1-18 16:32

原帖由 朗笑天下~ 于 2009-1-18 16:31 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
肥猪肉:biggrin:


你的肉?
页: [1] 2 3 4 5
查看完整版本: 点解个个都叫我行街.???行街机器???