点解个个都叫我行街.???行街机器???
翻到黎...
个个都叫我出去行街..
男女老少一个不落..
好忙碌啊..........
日日出去,琴晚穿住对7cm的高跟鞋出去
两个小时
痛不欲生,翻到去仲要温热水浸脚...
天啊地啊....
今晚继续.....行街
[ 本帖最后由 ccrozhou88 于 2009-1-18 16:20 编辑 ] 自己SF LZ有兴趣一起去行花市咯 原帖由 漂流瓶 于 2009-1-18 16:21 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
LZ有兴趣一起去行花市咯
你迟来一步啦- -
早在未放假时就由人book到我时间去行花市啦!
LZ有冇兴趣放完假翻来一齐吃餐饭:biggrin: LZ今晚老地方不见不散 原帖由 朗笑天下~ 于 2009-1-18 16:24 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
LZ有冇兴趣放完假翻来一齐吃餐饭:biggrin:
你请我就唔区....
原帖由 漂流瓶 于 2009-1-18 16:24 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
LZ今晚老地方不见不散
老地方????
你带我去咯!
哈哈... 行街就梗系唔好着高跟鞋啦~~~
简直生不如死
回复 7楼 ccrozhou88 的帖子
请你又如何,你吃得几多啊~~ 原帖由 小吻 于 2009-1-18 16:26 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif行街就梗系唔好着高跟鞋啦~~~
简直生不如死
我想锻炼锻炼... 原帖由 朗笑天下~ 于 2009-1-18 16:26 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
请你又如何,你吃得几多啊~~
男生分量的双倍....
自己计算吧!
回复 12楼 ccrozhou88 的帖子
你真恐怖,比猪欣仲恐怖:kiss: 原帖由 朗笑天下~ 于 2009-1-18 16:28 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif你真恐怖,比猪欣仲恐怖:kiss:
甘唔好请我了!
回复 11楼 ccrozhou88 的帖子
会好容易扭亲,我建议你就唔好着来行街~~自己既身体系好重要滴
回复 14楼 ccrozhou88 的帖子
吃吧~~~打1蚊白饭,2蚊青菜你又如何:biggrin: 原帖由 朗笑天下~ 于 2009-1-18 16:29 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif吃吧~~~打1蚊白饭,2蚊青菜你又如何:biggrin:
我无肉不欢....
回复 17楼 ccrozhou88 的帖子
肥猪肉:biggrin: 原帖由 小吻 于 2009-1-18 16:29 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif会好容易扭亲,我建议你就唔好着来行街~~
自己既身体系好重要滴
扭亲我就唔惊...
即使我未穿过高跟鞋,
穿住据都无扭亲的倾向出现...
我家下系想适应下以后招聘会时
穿住高跟鞋四周围走的感觉...
原帖由 朗笑天下~ 于 2009-1-18 16:31 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
肥猪肉:biggrin:
你的肉?