小虾米 发表于 2009-1-18 17:05

听讲着多高桩鞋小腿肌肉好发达噶,哇哈哈。。。。。

ccrozhou88 发表于 2009-1-18 17:06

原帖由 小虾米 于 2009-1-18 17:05 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
听讲着多高桩鞋小腿肌肉好发达噶,哇哈哈。。。。。

第三次正式穿= =

ccrozhou88 发表于 2009-1-18 17:07

原帖由 小愚儿 于 2009-1-18 17:05 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

我已经有头发了:mad:

伤心欲绝!

小虾米 发表于 2009-1-18 17:08

原帖由 ccrozhou88 于 2009-1-18 17:06 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


第三次正式穿= = 开学约你踢波啊

小愚儿 发表于 2009-1-18 17:08

回复 45楼 ccrozhou88 的帖子

甘我去剃多次咯:mad:

≮华★仔≯ 发表于 2009-1-18 17:09

原帖由 ccrozhou88 于 2009-1-18 17:01 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif


呵呵...有人请我唔区!
除食饭外,其他你请我。。。

ccrozhou88 发表于 2009-1-18 17:11

原帖由 小虾米 于 2009-1-18 17:08 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
开学约你踢波啊

最唔中意的运动系足球- -

ccrozhou88 发表于 2009-1-18 17:11

回复 47楼 小愚儿 的帖子

我赞成!哈哈

ccrozhou88 发表于 2009-1-18 17:11

回复 48楼 ≮华★仔≯ 的帖子

甘唔洗啦!

≮华★仔≯ 发表于 2009-1-18 17:13

原帖由 ccrozhou88 于 2009-1-18 17:11 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
甘唔洗啦!
冇甘啦。。你大方一次唔使死呱?

ccrozhou88 发表于 2009-1-18 17:14

回复 52楼 ≮华★仔≯ 的帖子

贫穷阶段

≮华★仔≯ 发表于 2009-1-18 17:18

原帖由 ccrozhou88 于 2009-1-18 17:14 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
贫穷阶段
新年翻黎,你就有米啦

漂流瓶 发表于 2009-1-18 17:20

我在老地方等了LZ很久

ccrozhou88 发表于 2009-1-18 17:20

原帖由 漂流瓶 于 2009-1-18 17:20 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我在老地方等了LZ很久

你又俾call我!

ccrozhou88 发表于 2009-1-18 17:21

原帖由 ≮华★仔≯ 于 2009-1-18 17:18 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

新年翻黎,你就有米啦

我应承某人将D钱俾晒距

≮华★仔≯ 发表于 2009-1-18 17:21

原帖由 ccrozhou88 于 2009-1-18 17:21 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif


我应承某人将D钱俾晒距
貌似果个系我。。。。

ccrozhou88 发表于 2009-1-18 17:24

回复 58楼 ≮华★仔≯ 的帖子


你敢甘叫我的话!
我一脚伸开你!

≮华★仔≯ 发表于 2009-1-18 17:29

原帖由 ccrozhou88 于 2009-1-18 17:24 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif

你敢甘叫我的话!
我一脚伸开你!
= =。。。。。。次次都要甘要对我。。。系米你真系甘中意暴力对我?likeSM?

ccrozhou88 发表于 2009-1-18 17:31

回复 60楼 ≮华★仔≯ 的帖子


乜呐!!!!!!!!
暴力系好东西

≮华★仔≯ 发表于 2009-1-18 17:32

原帖由 ccrozhou88 于 2009-1-18 17:31 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif

乜呐!!!!!!!!
暴力系好东西
我唔中意太暴力既女仔。。我d排骨受唔起
页: 1 2 [3] 4 5
查看完整版本: 点解个个都叫我行街.???行街机器???