厄..呵呵...冇人叫我行街
好吧!
今晚出去行街..
我就带埋你啦!!
原帖由 青女1028 于 2009-1-18 16:44 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
有靓仔么?
今晚同我出去的系初中时的班花- -
靓仔啊!?
我睇下其他时间有无...
睇你需要运动减肥挂 原帖由 bluebread 于 2009-1-18 16:46 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
睇你需要运动减肥挂
哈哈...
你强大
我中意你的念法! 原帖由 ccrozhou88 于 2009-1-18 16:47 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
哈哈...
你强大
我中意你!
年中都有5少女生向我表白 真系难做:lol: 楼主上PP吗:mad: 原帖由 bluebread 于 2009-1-18 16:50 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
年中都有5少女生向我表白 真系难做:lol:
晕....
唔好搞搞震...
我系唔会向第个表白的- - 原帖由 小愚儿 于 2009-1-18 16:51 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
楼主上PP吗:mad:
点解甘问- - 好久没见你上PP了:mad: 原帖由 小愚儿 于 2009-1-18 16:52 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
好久没见你上PP了:mad:
本来就好少上的嘛!!!....
来摸头否?
呵呵.. :kiss: 摸头?:mad: 。。。唔靓仔请你行街。。你去唔去啊? 原帖由 ≮华★仔≯ 于 2009-1-18 16:57 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
。。。唔靓仔请你行街。。你去唔去啊?
我要睇下我时间日程表了- -
一直到年三十都有人叫我出去- - 真多节目,可怜我,日日无野做:mad:
回复 34楼 小愚儿 的帖子
喜欢摸光头我班的光头总被我摸
回复 37楼 小愚儿 的帖子
日日出去都要洗钱噶!唔好玩
但又想见据地 原帖由 ccrozhou88 于 2009-1-18 16:58 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
我要睇下我时间日程表了- -
一直到年三十都有人叫我出去- -
我约你新年翻黎行街。。。行街睇戏食饭宵夜子夜场直落 原帖由 ≮华★仔≯ 于 2009-1-18 17:00 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我约你新年翻黎行街。。。行街睇戏食饭宵夜子夜场直落
呵呵...有人请我唔区! 原帖由 ccrozhou88 于 2009-1-18 16:59 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
喜欢摸光头
我班的光头总被我摸
我已经有头发了:mad: