摸你的X头:mad:
甘算! 摸一摸又不会死:mad: 楼主几时陪我行街:mad: zhu女仲系度吹水
回复 86楼 小虾米 的帖子
距决定陪我TQ,唔 去行街了:mad: 准备食饭咯,猫C一齐吗:mad: 原帖由 小愚儿 于 2009-1-18 18:11 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif距决定陪我TQ,唔 去行街了:mad: 光头鱼用呢个表情5啱啊,5够星爷啊
回复 89楼 小虾米 的帖子
星爷最近扮忧郁呃女仔阿,唔 好讲出去:mad: 原帖由 小愚儿 于 2009-1-18 18:14 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif星爷最近扮忧郁呃女仔阿,唔 好讲出去:mad: 无用噶 锻炼啫! 哦,高根鞋运动员 原帖由 小愚儿 于 2009-1-18 18:14 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
星爷最近扮忧郁呃女仔阿,唔 好讲出去:mad:
.......
我见到左...... 行街一般十個鍾 靓女,今晚一齐去行街哇 原帖由 jean1 于 2009-1-19 19:14 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
行街一般十個鍾
- -
穿住高跟鞋。顶唔顺!
PS:我先唔会甘傻去行10个钟- -