偶要跟yt约会,哼
341# hidefish
上次跟你玩 只赢过你几盘,但系 今时唔同往日啦
木心情玩
落雨咯!
小妖甘多节目阿
十个光头九个富 发表于 2009-5-22 17:05 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif边够你多
是便都约到MM啦
噢 ,我用晴晴个号
K死你啊~~~中房8小时140,还送半打啤酒~~~
水得贡快
我都想去啊…………
K死你啊~~~中房8小时140,还送半打啤酒~~~
gdut_A 发表于 2009-5-22 21:14 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif边度?
咩时段?
348# gdut_A
同问,系边度噶
白痴牛
352# hidefish
中心湖
神经病老烧肉
BC弱智更年猪流感老尾巴。。。
唱K都唔错............一般去唱K都喜欢找会唱K的人去............
明晚正想去,广大ABC
ABC。。。好贵,不过这学期去了好多次~
那里的SF好软,抱枕好舒服~