36楼出去买嘢吃啦,顺便偷鸡
36楼出去买嘢吃啦,顺便偷鸡
36楼出去买嘢吃啦,顺便偷鸡
aliciakitkit 发表于 2009-5-26 11:22 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif做广告的,艺术设计学院的吧
no~~~我唔系做设计的!
no~~~我唔系做设计的!
aliciakitkit 发表于 2009-5-26 11:28 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 哦,我觉得广告不错,呵呵~~~~~
广告公司基本上都是男的多
以前一直想自学广告,心有余力而不足
请LS慎重考虑先好加入呢一行
有这个心理打算
不过,广告业真的不错
可能我是外行人吧
入左你就知错~
36楼出去买嘢吃啦,顺便偷鸡
aliciakitkit 发表于 2009-5-26 11:22 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
说我?
晕
不过真系好多学生仔都好善慕呢行,个个以为呢行好玩,其实烦到抽筋
说我?
晕
没有结果的夏天 发表于 2009-5-26 11:38 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
入左你就知错~
aliciakitkit 发表于 2009-5-26 11:37 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif不怕,你都入左罗,我惊咩啊
对·~就是叫你
哎~~~唔听我讲到时你就知了@@
我试过连续通宵两三日,自己噶时间根本就唔由我自己控制!可以话我一日24小时基本上系属于我公司的!
哎~~~唔听我讲到时你就知了@@
我试过连续通宵两三日,自己噶时间根本就唔由我自己控制!可以话我一日24小时基本上系属于我公司的!
aliciakitkit 发表于 2009-5-26 11:43 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif三日 ,不会吧
女孩子,通宵不好
I know !但系有job到你就要做!
I know !但系有job到你就要做!
aliciakitkit 发表于 2009-5-26 11:47 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 看来你是个勤奋的孩子,不错
后院的男生们,注意啦
晕~~我都未sale自己,你就帮我了~~