叫上我
我是咪霸
求包养
ふおげさぞ 发表于 2009-6-1 22:51 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
能够反养么???
能够反养么???
毛绒绒 发表于 2009-6-1 22:54 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
好多学院都考完了....羡慕都咩甘...
LZ近期不是期未考试么?还有空征友~
大飞猪 发表于 2009-6-1 22:54 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
忙里偷闲
仲想偷情添...
......再讲吧
等我忙完复习考试
就睇下组织唱K否
仲想偷情添...
CallMe马骝 发表于 2009-6-1 22:56 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
....纳尼
你怎么 知道????
那尼...我记得有条友经常讲呢句野噶....哇嘎达...
哇咔咔
那个应该系光头哥哥
哇嘎立马斯达...
继续搭楼
唱K!!!!!!!!!!!!!
我又去!!!
唱K
唱K!!!!!!!!!!!!!
我又去!!!
miyuki·楼 发表于 2009-6-1 23:25 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
好吖
到时叫你咯
我都去
我是阿爷,猫C等我做第十八个
试下
我唔中意养猫的喔。猫包养我啊??
无聊