爱上...玩
发表于 2009-6-14 13:02
晕倒,半夜入医院
前晚噶树
有无人发觉我呢几日无来灌水
到而家仲未查出原因
有可能同例假有关
有无女仔有类似经验?
小Fisher
发表于 2009-6-14 13:03
后院居士
发表于 2009-6-14 13:03
大大丸保重呀
司机弟弟
发表于 2009-6-14 13:03
保重!!
爱上...玩
发表于 2009-6-14 13:05
大大丸保重呀
后院居士 发表于 2009-6-14 13:03 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我想轻D
寻找位置既纸鸢
发表于 2009-6-14 13:06
哟.高级了
CallMe马骝
发表于 2009-6-14 13:06
仲未上班,无例假....
2002070344
发表于 2009-6-14 13:06
贫血吧
爱上...玩
发表于 2009-6-14 13:08
8# 2002070344
血液抽检无咩问题
有超级轻微贫血
应该不至于晕倒个种
后院居士
发表于 2009-6-14 13:08
5# 爱上...玩
会没事滴~
后院居士
发表于 2009-6-14 13:09
偶丿了,自寻快乐啦各位
顶你个心啊
发表于 2009-6-14 13:10
楼主你做好准备啦~
我同学都系无喇喇晕低送入医院
后来才知道,有咗~
顶你个心啊
发表于 2009-6-14 13:11
放心,阿肾系好男人
佢会负责任噶~~~
smouse
发表于 2009-6-14 13:12
LS很中肯吼吼
66709f523303415
发表于 2009-6-14 13:14
祝母子平安
kenh993
发表于 2009-6-14 13:14
呢点也~~可大可少~~~身体要紧~~
爱上...玩
发表于 2009-6-14 13:15
12# 顶你个心啊
我一去到个急诊医生即刻问:近期有无性生活
我:无啊
区:甘之前咧?
我:无吖无吖一直都无噶
跟住区又问其他方面噶问题,问问下又问:无性生活?
我:真系无咧?
区:无就好,惊有BB姐~
到最后开单噶时候仲再问:真系无?
我:处女边会有BB啊
跟住区终于排除呢个可能性了
真系扑街
司机弟弟
发表于 2009-6-14 13:17
难得系去大学城那间医院睇病噶?
流浪汉子
发表于 2009-6-14 13:17
呵呵,我觉得呢个医生好搞笑,一直问有无过过性生活
爱上...玩
发表于 2009-6-14 13:18
11# 后院居士
多谢小居同学