有点高傲 发表于 2009-6-14 13:20

可怜的娃,彻底检查一下吧,到大医院

smouse 发表于 2009-6-14 13:22

12# 顶你个心啊
我一去到个急诊医生即刻问:近期有无性生活
我:无啊
区:甘之前咧?
我:无吖无吖一直都无噶
跟住区又问其他方面噶问题,问问下又问:无性生活?
我:真系无咧?
区:无就好,惊有BB姐~
到最后 ...
爱上...玩 发表于 2009-6-14 13:15 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
笑死我了   记得上次陪个女同学去校医那里也是酱紫的哇哈哈哈啊

yangnuo77 发表于 2009-6-14 13:23

例假,哈哈

爱上...玩 发表于 2009-6-14 13:25

18# 司机弟弟
系吖,广东省中医院

爱上...玩 发表于 2009-6-14 13:27

个妇科医生话我可能系:经前紧张综合征

sasalin 发表于 2009-6-14 13:34

..笑s我
。。
其实自己注意下身体,没有问题的。。
放心

爱上...玩 发表于 2009-6-14 13:35

26# sasalin
真的会无问题么
我好惊

顶你个大二 发表于 2009-6-14 13:35

祝母子平安

邪433 发表于 2009-6-14 13:44

去把月球炸了

sasalin 发表于 2009-6-14 13:50

26# sasalin
真的会无问题么
我好惊
爱上...玩 发表于 2009-6-14 13:35 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
无问题噶通常都系自己担心太多。。
5使惊。。
自己调养下身体,正常作息,食好d
ok

爱上...玩 发表于 2009-6-14 13:59

30# sasalin
嗯 知道了
多谢

玛賈 发表于 2009-6-14 14:17

我舍友都试过晕左。。
放心啦。。没咩事噶。。
平时多点调理下身子。。就得嘎啦。
比如好好吃饭唔好减肥啊

爱上...玩 发表于 2009-6-14 14:35

呢几日我发觉自己变成吃饭同训教噶机器
训完吃吃完训

阿me 发表于 2009-6-14 15:13

保重啊,我今朝都去医院

阿me 发表于 2009-6-14 15:14

莫非是例假失血过多贫血?

爱上...玩 发表于 2009-6-14 15:15

例假都未来

顶你个心啊 发表于 2009-6-14 15:16

呢几日我发觉自己变成吃饭同训教噶机器
训完吃吃完训

爱上...玩 发表于 2009-6-14 14:35 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif妊娠反应

顶你个心啊 发表于 2009-6-14 15:18

12# 顶你个心啊
我一去到个急诊医生即刻问:近期有无性生活
我:无啊
区:甘之前咧?
我:无吖无吖一直都无噶
跟住区又问其他方面噶问题,问问下又问:无性生活?
我:真系无咧?
区:无就好,惊有BB姐~
到最后 ...
爱上...玩 发表于 2009-6-14 13:15 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
广东省中医院D医生好敬业噶~
上次我高烧,叫我去抽血
我问点解
佢话,要确定我系咪猪流感
我病好咗翻到学校都仲接到电话问我有无复发

爱上...玩 发表于 2009-6-14 15:18

37# 顶你个心啊
顶你个肺啊


不过其实我都觉好似

q465122281 发表于 2009-6-14 15:19

我咩都唔识 ,祝福早日康复~~
页: 1 [2] 3 4 5 6 7 8
查看完整版本: 晕倒,半夜入医院