可怜的娃,彻底检查一下吧,到大医院
12# 顶你个心啊
我一去到个急诊医生即刻问:近期有无性生活
我:无啊
区:甘之前咧?
我:无吖无吖一直都无噶
跟住区又问其他方面噶问题,问问下又问:无性生活?
我:真系无咧?
区:无就好,惊有BB姐~
到最后 ...
爱上...玩 发表于 2009-6-14 13:15 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
笑死我了 记得上次陪个女同学去校医那里也是酱紫的哇哈哈哈啊
例假,哈哈
18# 司机弟弟
系吖,广东省中医院
个妇科医生话我可能系:经前紧张综合征
..笑s我
。。
其实自己注意下身体,没有问题的。。
放心
26# sasalin
真的会无问题么
我好惊
祝母子平安
去把月球炸了
26# sasalin
真的会无问题么
我好惊
爱上...玩 发表于 2009-6-14 13:35 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
无问题噶通常都系自己担心太多。。
5使惊。。
自己调养下身体,正常作息,食好d
ok
30# sasalin
嗯 知道了
多谢
我舍友都试过晕左。。
放心啦。。没咩事噶。。
平时多点调理下身子。。就得嘎啦。
比如好好吃饭唔好减肥啊
呢几日我发觉自己变成吃饭同训教噶机器
训完吃吃完训
保重啊,我今朝都去医院
莫非是例假失血过多贫血?
例假都未来
呢几日我发觉自己变成吃饭同训教噶机器
训完吃吃完训
爱上...玩 发表于 2009-6-14 14:35 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif妊娠反应
12# 顶你个心啊
我一去到个急诊医生即刻问:近期有无性生活
我:无啊
区:甘之前咧?
我:无吖无吖一直都无噶
跟住区又问其他方面噶问题,问问下又问:无性生活?
我:真系无咧?
区:无就好,惊有BB姐~
到最后 ...
爱上...玩 发表于 2009-6-14 13:15 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
广东省中医院D医生好敬业噶~
上次我高烧,叫我去抽血
我问点解
佢话,要确定我系咪猪流感
我病好咗翻到学校都仲接到电话问我有无复发
37# 顶你个心啊
顶你个肺啊
不过其实我都觉好似
我咩都唔识 ,祝福早日康复~~