爱上...玩 发表于 2009-6-14 13:02

晕倒,半夜入医院

前晚噶树
有无人发觉我呢几日无来灌水

到而家仲未查出原因
有可能同例假有关
有无女仔有类似经验?

小Fisher 发表于 2009-6-14 13:03

后院居士 发表于 2009-6-14 13:03

大大丸保重呀

司机弟弟 发表于 2009-6-14 13:03

保重!!

爱上...玩 发表于 2009-6-14 13:05

大大丸保重呀
后院居士 发表于 2009-6-14 13:03 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我想轻D

寻找位置既纸鸢 发表于 2009-6-14 13:06

哟.高级了

CallMe马骝 发表于 2009-6-14 13:06

仲未上班,无例假....

2002070344 发表于 2009-6-14 13:06

贫血吧

爱上...玩 发表于 2009-6-14 13:08

8# 2002070344
血液抽检无咩问题
有超级轻微贫血
应该不至于晕倒个种

后院居士 发表于 2009-6-14 13:08

5# 爱上...玩
会没事滴~

后院居士 发表于 2009-6-14 13:09

偶丿了,自寻快乐啦各位

顶你个心啊 发表于 2009-6-14 13:10

楼主你做好准备啦~
我同学都系无喇喇晕低送入医院
后来才知道,有咗~

顶你个心啊 发表于 2009-6-14 13:11

放心,阿肾系好男人
佢会负责任噶~~~

smouse 发表于 2009-6-14 13:12

LS很中肯吼吼

66709f523303415 发表于 2009-6-14 13:14

祝母子平安

kenh993 发表于 2009-6-14 13:14

呢点也~~可大可少~~~身体要紧~~

爱上...玩 发表于 2009-6-14 13:15

12# 顶你个心啊
我一去到个急诊医生即刻问:近期有无性生活
我:无啊
区:甘之前咧?
我:无吖无吖一直都无噶
跟住区又问其他方面噶问题,问问下又问:无性生活?
我:真系无咧?
区:无就好,惊有BB姐~
到最后开单噶时候仲再问:真系无?
我:处女边会有BB啊
跟住区终于排除呢个可能性了
真系扑街

司机弟弟 发表于 2009-6-14 13:17

难得系去大学城那间医院睇病噶?

流浪汉子 发表于 2009-6-14 13:17

呵呵,我觉得呢个医生好搞笑,一直问有无过过性生活

爱上...玩 发表于 2009-6-14 13:18

11# 后院居士
多谢小居同学
页: [1] 2 3 4 5 6 7 8
查看完整版本: 晕倒,半夜入医院