恋懿 发表于 2009-6-25 10:14

不要下雨不要下雨

小猪feng 发表于 2009-6-25 10:14

lss 终于出现啦

小YT@小YT 发表于 2009-6-25 10:14

边度有雨

十指紧扣 发表于 2009-6-25 10:15

18# 休闲小妖


难道老天爷不让我走

Kation 发表于 2009-6-25 10:16

小妖师姐,快发功啦

休闲小妖 发表于 2009-6-25 10:18

靓仙想点,落雨就无使翻工?
呆的别致 发表于 2009-6-25 10:09 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif梗唔系啦,我似D甘嘅人咩~
系呢几日太闷热了
次次都以为要落雨,点知次次都落唔出

休闲小妖 发表于 2009-6-25 10:18

落完两轮~
为人有D懵 发表于 2009-6-25 10:13 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif见到出边雨大成甘我就好兴奋

休闲小妖 发表于 2009-6-25 10:18

不要下雨不要下雨
恋懿 发表于 2009-6-25 10:14 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif已经在下了

休闲小妖 发表于 2009-6-25 10:19

小妖师姐,快发功啦
Kation 发表于 2009-6-25 10:16 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif我已经 发咗啦
所以猪欣出现了
不要叫我师姐

休闲小妖 发表于 2009-6-25 10:19

边度有雨
小YT@小YT 发表于 2009-6-25 10:14 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif我窗外有

休闲小妖 发表于 2009-6-25 10:20

lss 终于出现啦
小猪feng 发表于 2009-6-25 10:14 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif见到猪欣,点解你仲兴奋过星期五

休闲小妖 发表于 2009-6-25 10:20

18# 休闲小妖


难道老天爷不让我走
十指紧扣 发表于 2009-6-25 10:15 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif应该是,他舍不得你

后院居士 发表于 2009-6-25 10:21

听闻雷声,我就兴奋到弹起床~
只不过没雨

Kation 发表于 2009-6-25 10:21

29# 休闲小妖

师姐,你做咩嬲啊?

休闲小妖 发表于 2009-6-25 10:21

听闻雷声,我就兴奋到弹起床~
只不过没雨
后院居士 发表于 2009-6-25 10:21 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif我学院都落紧了,好快到大学城噶啦~

休闲小妖 发表于 2009-6-25 10:22

29# 休闲小妖

师姐,你做咩嬲啊?
Kation 发表于 2009-6-25 10:21 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 分明你系我师兄

呆的别致 发表于 2009-6-25 10:22

湿左少少 ,874

休闲小妖 发表于 2009-6-25 10:23

又唔系失,唔好874

十指紧扣 发表于 2009-6-25 10:26

雨越下越大

Kation 发表于 2009-6-25 10:27

师姐你发功5成,落雨啦,仲好大
页: 1 [2] 3 4
查看完整版本: 老天!!!!!!!!!!!!!!!!!!