不要下雨不要下雨
lss 终于出现啦
边度有雨
18# 休闲小妖
难道老天爷不让我走
小妖师姐,快发功啦
靓仙想点,落雨就无使翻工?
呆的别致 发表于 2009-6-25 10:09 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif梗唔系啦,我似D甘嘅人咩~
系呢几日太闷热了
次次都以为要落雨,点知次次都落唔出
落完两轮~
为人有D懵 发表于 2009-6-25 10:13 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif见到出边雨大成甘我就好兴奋
不要下雨不要下雨
恋懿 发表于 2009-6-25 10:14 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif已经在下了
小妖师姐,快发功啦
Kation 发表于 2009-6-25 10:16 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif我已经 发咗啦
所以猪欣出现了
不要叫我师姐
边度有雨
小YT@小YT 发表于 2009-6-25 10:14 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif我窗外有
lss 终于出现啦
小猪feng 发表于 2009-6-25 10:14 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif见到猪欣,点解你仲兴奋过星期五
18# 休闲小妖
难道老天爷不让我走
十指紧扣 发表于 2009-6-25 10:15 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif应该是,他舍不得你
听闻雷声,我就兴奋到弹起床~
只不过没雨
29# 休闲小妖
师姐,你做咩嬲啊?
听闻雷声,我就兴奋到弹起床~
只不过没雨
后院居士 发表于 2009-6-25 10:21 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif我学院都落紧了,好快到大学城噶啦~
29# 休闲小妖
师姐,你做咩嬲啊?
Kation 发表于 2009-6-25 10:21 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 分明你系我师兄
湿左少少 ,874
又唔系失,唔好874
雨越下越大
师姐你发功5成,落雨啦,仲好大