落雨了
好大雷
师姐你发功5成,落雨啦,仲好大
Kation 发表于 2009-6-25 10:27 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif我只负责发功将猪欣引出来
其他一概唔关我事
难得我想去图书馆就落雨...
呜呜....摆明唔想我学习啫
难得我想去图书馆就落雨...
呜呜....摆明唔想我学习啫
ccrozhou88 发表于 2009-6-25 10:29 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif师妹仲未考完试???
最中意训觉果时落雨~
瞓咩瞓,你考完试啦
本帖最后由 小猪feng 于 2009-6-25 10:47 编辑
因为猪心要请吃饭~~
因为我要距请吃饭~~
小猪feng 发表于 2009-6-25 10:42 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif系呀?
你讲嘅距系指边个呀?
我话猪心 啧啧 引用错左
我怀疑你想同星期五抢猪心
猪锋的情人节艳照还记忆犹新
师妹仲未考完试???
注定成仙 发表于 2009-6-25 10:30 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
嗯...未!!
仲有两科
3号先考完哇
猪锋的情人节艳照还记忆犹新
呆的别致 发表于 2009-6-25 11:26 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif你又甘清楚嘅?
哇哇,越来越复杂了
嗯...未!!
仲有两科
3号先考完哇
ccrozhou88 发表于 2009-6-25 11:51 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif可怜的娃,有些人22号就考完了~!~~~~~~~~~~~~
肥仙现在去哪鬼混?
本帖最后由 流云飞雪 于 2009-6-25 12:29 编辑
很失望,还以为是狂 风 暴 雨
这都屏蔽
凉快很多了
猪锋那卫生纸事件有给人上p
肥仙现在去哪鬼混?
鋈痕 发表于 2009-6-25 12:24 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif现在还在宿舍上网
被lz骗进来了。。。
还以为。。呢