如果距唔来自首,最终比差老捉左,,我觉得卡主都应该帮距讲下说话,私了算啦,,,毕竟都系学生,如果系我见到银行卡系度,我都想取钱噶,换位思考下咯,,,,,
如果距唔来自首,最终比差老捉左,,我觉得卡主都应该帮距讲下说话,私了算啦,,,毕竟都系学生,如果系我见到银行卡系度,我都想取钱噶,换位思考下咯,,,,, ...
cobe 发表于 25-6-2009 13:50 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
帮就肯定会帮,但是不自首那就不好帮了,也得换位思考一下卡主的想法,
希望大家都是校友,不用做得那么绝吧
帮就肯定会帮,但是不自首那就不好帮了,也得换位思考一下卡主的想法,
希望大家都是校友,不用做得那么绝吧
卡卡宁 发表于 2009-6-25 13:52 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif宜家真系俾足面喇
宜家真系俾足面喇
717 发表于 2009-6-25 13:56 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
系啊系啊,,尽量米搞大距,大家都学生,,都玩唔起咯,,,,,罗左钱噶见到里个贴快D去自首啦,或者联系LZ都得噶,,还返钱比卡主,当冇发生过件事咯,尽量可以私了就私了啦,,费事影响前途啊
44# cobe
宜家就系想私了搞掂啦。。
都系 希望果位同学 早地见到。。
早地比翻啦到时去到学校果度 就麻烦了,。。
真系717咯
我G错了
人生真多诱惑
快d出来私了啦,搞大件事对大家都无宜
顶啊顶啊。。
这是盗窃罪啊 有法可依啊!!!唔自首他就严重啦
1800好大禍的
虚伪…
(_СΟngう 发表于 2009-6-25 12:50 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我晕...我讲事实- -
奇怪怎么忘记拔卡...
关注!
-虚心的人无处不在嘛
系人都经唔起诱惑噶,,只不过距唔知有摄像机咖???
系人都经唔起诱惑噶,,只不过距唔知有摄像机咖???
cobe 发表于 25-6-2009 19:54 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
那就不知道他知道不知道了,我只看到那里面有七个摄像头再照着,太清晰了
那就不知道他知道不知道了,我只看到那里面有七个摄像头再照着,太清晰了
卡卡宁 发表于 2009-6-25 21:37 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
奶奶个熊,,七个摄像头,,,,每个角度都看的清清楚楚,,鼻毛有多少条都知道,,,,看来下次我不要乱拿别人的钱了