好大只蛤蟆随街跳啊,估计他就是这样想的
我记得当时是蒙着一块布的喔
时间不多了
期待事情发展.....
关注一下
7完未
7完未
Y—Y 发表于 26-6-2009 00:09 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
没完,现在我同学都想知道事情会朝哪个方向发展规律下去
再过几日就公布照片!!!
再过几日就公布照片!!!
zhangsj 发表于 2009-6-26 00:17 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
什么照片?闭路电视的照片?
没完,现在我同学都想知道事情会朝哪个方向发展规律下去
卡卡宁 发表于 2009-6-26 00:12 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
等待七出结果
什么照片?闭路电视的照片?
Y—Y 发表于 26-6-2009 00:18 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
取钱同学的大头照片
还没找到吗?
希望天日有料到啦
主角是你?LZ?
等结果。
上PP啦,,人肉距比较快D啦,,,睇来果位同学唔上后院噶
继续关注中....
上PP啦,,人肉距比较快D啦,,,睇来果位同学唔上后院噶
cobe 发表于 26-6-2009 07:35 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
现在就上PP不好,对他以后不好的,不想搞到那么大
赶紧上PP
现在就上PP不好,对他以后不好的,不想搞到那么大
卡卡宁 发表于 2009-6-26 09:58 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
得两种可能,一,距上后语噶,,应该一早睇到啦,,二,唔上后院,去边度稳啊?大家都唔知边个,,,都甘多日咯,可见距唔上后院噶,所以你再等几耐都冇用