xiliab 发表于 2009-6-25 21:44

好大只蛤蟆随街跳啊,估计他就是这样想的

iamfighting 发表于 2009-6-25 21:46

我记得当时是蒙着一块布的喔

717 发表于 2009-6-25 23:08

时间不多了

卡卡宁 发表于 2009-6-26 00:05

期待事情发展.....

大罐糖 发表于 2009-6-26 00:08

关注一下

Y—Y 发表于 2009-6-26 00:09

7完未

卡卡宁 发表于 2009-6-26 00:12

7完未
Y—Y 发表于 26-6-2009 00:09 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

没完,现在我同学都想知道事情会朝哪个方向发展规律下去

zhangsj 发表于 2009-6-26 00:17

再过几日就公布照片!!!

Y—Y 发表于 2009-6-26 00:18

再过几日就公布照片!!!
zhangsj 发表于 2009-6-26 00:17 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
什么照片?闭路电视的照片?

Y—Y 发表于 2009-6-26 00:18



没完,现在我同学都想知道事情会朝哪个方向发展规律下去
卡卡宁 发表于 2009-6-26 00:12 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
等待七出结果

卡卡宁 发表于 2009-6-26 01:50


什么照片?闭路电视的照片?
Y—Y 发表于 26-6-2009 00:18 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

取钱同学的大头照片

追你十二条街 发表于 2009-6-26 01:51

还没找到吗?

717 发表于 2009-6-26 01:52

希望天日有料到啦

追你十二条街 发表于 2009-6-26 01:54

主角是你?LZ?

朗笑天下~ 发表于 2009-6-26 03:51

等结果。

cobe 发表于 2009-6-26 07:35

上PP啦,,人肉距比较快D啦,,,睇来果位同学唔上后院噶

miming 发表于 2009-6-26 08:05

继续关注中....

卡卡宁 发表于 2009-6-26 09:58

上PP啦,,人肉距比较快D啦,,,睇来果位同学唔上后院噶
cobe 发表于 26-6-2009 07:35 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

现在就上PP不好,对他以后不好的,不想搞到那么大

大罐糖 发表于 2009-6-26 10:50

赶紧上PP

cobe 发表于 2009-6-26 10:59



现在就上PP不好,对他以后不好的,不想搞到那么大
卡卡宁 发表于 2009-6-26 09:58 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
得两种可能,一,距上后语噶,,应该一早睇到啦,,二,唔上后院,去边度稳啊?大家都唔知边个,,,都甘多日咯,可见距唔上后院噶,所以你再等几耐都冇用
页: 1 2 3 [4] 5 6 7
查看完整版本: 请封贴吧