aliciakitkit 发表于 2010-1-2 10:51

奔三了

更深的蓝 发表于 2010-1-2 10:53

早就三了
奔四了

gdut_stu 发表于 2010-1-2 10:56

回复 19# aliciakitkit

啊丽丝又扮后生

aliciakitkit 发表于 2010-1-2 10:57

早就三了
奔四了
更深的蓝 发表于 2010-1-2 10:53 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

竟然有人奔四

aliciakitkit 发表于 2010-1-2 10:57

回复 23# gdut_stu

我唔使扮都后生过你

gdut_stu 发表于 2010-1-2 10:59

回复 25# aliciakitkit
老丽

aliciakitkit 发表于 2010-1-2 11:00

甘我又无罗莉甘细!!!

更深的蓝 发表于 2010-1-2 11:01

本就是行将就……

qlayxj 发表于 2010-1-2 11:01

这句话有意思!

gdut_stu 发表于 2010-1-2 11:04

回复 27# aliciakitkit

系老鬼只老

aliciakitkit 发表于 2010-1-2 11:05

我一D都唔老啊~~~

gdut_stu 发表于 2010-1-2 11:06

回复 31# aliciakitkit

老丽趁人少你偷偷地认左距啦

aliciakitkit 发表于 2010-1-2 11:08

认你个死人头,BC程先生

gdut_stu 发表于 2010-1-2 11:11

BC老丽发烂渣

aliciakitkit 发表于 2010-1-2 11:12

我心情都不知几好~~~

gdut_stu 发表于 2010-1-2 11:13

隔离都心情好?

aliciakitkit 发表于 2010-1-2 11:14

我都无隔离~~~~
你就日日比人隔离系芳村

gdut_stu 发表于 2010-1-2 11:16

回复 37# aliciakitkit

睇来吾隔离你吾得啦,已经被猪流感病毒烧到你神智不清啦

aliciakitkit 发表于 2010-1-2 11:17

神志不清果个系你~
屋企好暖~~舒服

gdut_stu 发表于 2010-1-2 11:19

甘好生活,你屋有暖气呀?
页: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9
查看完整版本: 10年了,就这样10年了....