kyof8547 发表于 2010-1-2 12:07

年轻人~

gdut_stu 发表于 2010-1-2 12:14

老黄鼠狼

aliciakitkit 发表于 2010-1-2 12:18

我几张贴入面你都有屈我啊~~~

pzy0428 发表于 2010-1-2 12:18

aliciakitkit 发表于 2010-1-2 12:18

我吹水姐,但唔似你成日讲大话

gdut_stu 发表于 2010-1-2 12:19

回复 63# aliciakitkit
吹水丽你稳左半个钟都未稳到证据仲敢讲

gdut_stu 发表于 2010-1-2 12:20

回复 65# aliciakitkit
我系老实人,吾好屈我哦

kyof8547 发表于 2010-1-2 12:20

bcsr

aliciakitkit 发表于 2010-1-2 12:21

回复 67# gdut_stu

你老实???BC都唔信啦

追你十二条街 发表于 2010-1-2 12:22

老人家

gdut_stu 发表于 2010-1-2 12:23

回复 69# aliciakitkit
你甘BC所以吾信咯,聪明人就信

gdut_stu 发表于 2010-1-2 12:24

BC老黄鼠狼

kyof8547 发表于 2010-1-2 12:25

bcsr回你芳村去~
别乱叫~

aliciakitkit 发表于 2010-1-2 12:26

回复 66# gdut_stu
鬼得闲做D甘无聊噶野啊~~
好饱啊,中午餐饭好多送

aliciakitkit 发表于 2010-1-2 12:26

BC都唔信,更何况我呢D天才

gdut_stu 发表于 2010-1-2 12:28

回复 74# aliciakitkit
我食豆腐啫,无胃口一半都无食到

gdut_stu 发表于 2010-1-2 12:30

你系BC中嘅天才,天才嘅BC

大飞猪 发表于 2010-1-2 12:30

回复aliciakitkit
我食豆腐啫,无胃口一半都无食到
gdut_stu 发表于 2010-1-2 12:28 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif

一只豆腐乳就一餐?你也太省了吧

大飞猪 发表于 2010-1-2 12:31



食完饭,饮杯绿茶~快活过神仙啊~

gdut_stu 发表于 2010-1-2 12:32

BC老黄鼠狼今年准备给哪只鸡拜年呀
页: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9
查看完整版本: 10年了,就这样10年了....