公车惊魂
今日坐28路,到左银河园既时候,车一停就突然飙上两条友,由于就企系我面前,我下意识地望左距地一眼,点知呢一眼吓死我啊!两条友都流紧血,企系我正对面的右手D血一直系甘流,距隔离果个D血就从耳仔度一直流落颈部!本来我已经吓傻左,耳仔流血条友突然话:我刚才只捅了他几刀!(普通话)吓到我当堂想跳落车!好彩距地到天河客运站就落车!真系吓死我啊今日~~~从来未试过甘惊啊~~~ `````````真好好恐怖啊``` ................木马女无吓亲挂? 楼主~~
节哀~~ 姨姨无吓亲啊嘛...以后小心D哦 我可以点小心啊?呢D我自己去遭遇架?突然间发生架~~
小菲,好明显我吓亲左了! 以后出街揾D叔叔陪 不会吧 同情同情... 这个时候应该请大力水手或者大力水饺出场了 ...什么世道 楼猪更系你平时做得衰野多~~甘米黑仔咯 Originally posted by 广工拖鞋 at 2005-11-6 06:28 PM:
以后出街揾D叔叔陪
我惊我到时要做保护者既角色咋!
果两条友真系亡命之徒啊! Originally posted by parker at 2005-11-6 06:30 PM:
楼猪更系你平时做得衰野多~~甘米黑仔咯
甘你米肯定迟早横尸街头?
我甘惨你仲话我,你无人性啊~~~ Originally posted by DOGMONKEYPEACH at 2005-11-6 06:31 PM:
我惊我到时要做保护者既角色咋!
果两条友真系亡命之徒啊!
揾D可以保护姨姨既叔叔咯 Originally posted by DOGMONKEYPEACH at11/6/05 18:31:
我惊我到时要做保护者既角色咋!
果两条友真系亡命之徒啊!
讲啊你 Originally posted by DOGMONKEYPEACH at11/6/05 18:32:
甘你米肯定迟早横尸街头?
我甘惨你仲话我,你无人性啊~~~
好惊好惊~~~~ Originally posted by 大力水饺 at 2005-11-6 06:29 PM:
这个时候应该请大力水手或者大力水饺出场了
你仲危险..... Originally posted by 尤菲 at11/6/05 18:32:
你仲危险.....
就是就是 Originally posted by 大力水饺 at 2005-11-6 06:29 PM:
这个时候应该请大力水手或者大力水饺出场了