DOGMONKEYPEACH 发表于 2005-11-6 18:21

公车惊魂

今日坐28路,到左银河园既时候,车一停就突然飙上两条友,由于就企系我面前,我下意识地望左距地一眼,点知呢一眼吓死我啊!两条友都流紧血,企系我正对面的右手D血一直系甘流,距隔离果个D血就从耳仔度一直流落颈部!本来我已经吓傻左,耳仔流血条友突然话:我刚才只捅了他几刀!(普通话)吓到我当堂想跳落车!好彩距地到天河客运站就落车!
真系吓死我啊今日~~~从来未试过甘惊啊~~~

iloveme 发表于 2005-11-6 18:23

`````````真好好恐怖啊```

尤菲 发表于 2005-11-6 18:23

................木马女无吓亲挂?

咖啡泓 发表于 2005-11-6 18:24

楼主~~
节哀~~

广工拖鞋 发表于 2005-11-6 18:25

姨姨无吓亲啊嘛...以后小心D哦

DOGMONKEYPEACH 发表于 2005-11-6 18:27

我可以点小心啊?呢D我自己去遭遇架?突然间发生架~~
小菲,好明显我吓亲左了!

广工拖鞋 发表于 2005-11-6 18:28

以后出街揾D叔叔陪

Cici-Lin 发表于 2005-11-6 18:28

不会吧

J 发表于 2005-11-6 18:29

同情同情...

大力水饺 发表于 2005-11-6 18:29

这个时候应该请大力水手或者大力水饺出场了

xiezixu1983 发表于 2005-11-6 18:30

...什么世道

parker 发表于 2005-11-6 18:30

楼猪更系你平时做得衰野多~~甘米黑仔咯

DOGMONKEYPEACH 发表于 2005-11-6 18:31

Originally posted by 广工拖鞋 at 2005-11-6 06:28 PM:
以后出街揾D叔叔陪
我惊我到时要做保护者既角色咋!
果两条友真系亡命之徒啊!

DOGMONKEYPEACH 发表于 2005-11-6 18:32

Originally posted by parker at 2005-11-6 06:30 PM:
楼猪更系你平时做得衰野多~~甘米黑仔咯
甘你米肯定迟早横尸街头?
我甘惨你仲话我,你无人性啊~~~

广工拖鞋 发表于 2005-11-6 18:32

Originally posted by DOGMONKEYPEACH at 2005-11-6 06:31 PM:

我惊我到时要做保护者既角色咋!
果两条友真系亡命之徒啊!
揾D可以保护姨姨既叔叔咯

parker 发表于 2005-11-6 18:32

Originally posted by DOGMONKEYPEACH at11/6/05 18:31:

我惊我到时要做保护者既角色咋!
果两条友真系亡命之徒啊!
讲啊你

parker 发表于 2005-11-6 18:32

Originally posted by DOGMONKEYPEACH at11/6/05 18:32:

甘你米肯定迟早横尸街头?
我甘惨你仲话我,你无人性啊~~~
好惊好惊~~~~

尤菲 发表于 2005-11-6 18:32

Originally posted by 大力水饺 at 2005-11-6 06:29 PM:
这个时候应该请大力水手或者大力水饺出场了
你仲危险.....

parker 发表于 2005-11-6 18:33

Originally posted by 尤菲 at11/6/05 18:32:

你仲危险.....
就是就是

广工拖鞋 发表于 2005-11-6 18:35

Originally posted by 大力水饺 at 2005-11-6 06:29 PM:
这个时候应该请大力水手或者大力水饺出场了
页: [1] 2 3 4
查看完整版本: 公车惊魂