parker 发表于 2005-11-6 23:28

Originally posted by DOGMONKEYPEACH at11/6/05 23:24:
大P你终于出现喇?
874
有无甘大仇口啊

DOGMONKEYPEACH 发表于 2005-11-6 23:30

你衣家先知?

parker 发表于 2005-11-6 23:31

Originally posted by DOGMONKEYPEACH at11/6/05 23:30:
你衣家先知?
又话今晚来稳我~~妖!

DOGMONKEYPEACH 发表于 2005-11-6 23:40

我有啊!今晚我睇匀全场,见到个超级无敌样衰的人物!我相信果个就系你了!睇定D再落手比较稳阵!

尤菲 发表于 2005-11-6 23:41

Originally posted by DOGMONKEYPEACH at 2005-11-6 11:40 PM:
我有啊!今晚我睇匀全场,见到个超级无敌样衰的人物!我相信果个就系你了!睇定D再落手比较稳阵!
发生乜事?

parker 发表于 2005-11-6 23:42

Originally posted by DOGMONKEYPEACH at11/6/05 23:40:
我有啊!今晚我睇匀全场,见到个超级无敌样衰的人物!我相信果个就系你了!睇定D再落手比较稳阵!
你去左边楼先`3楼?

DOGMONKEYPEACH 发表于 2005-11-6 23:43

系啊!应该都系你了!5好5认啊!

DOGMONKEYPEACH 发表于 2005-11-6 23:44

Originally posted by 尤菲 at 2005-11-6 11:41 PM:

发生乜事?
你条靓经常性串我!!!

Shales 发表于 2008-12-23 02:06

公车的确恐怖。。。

顶你个头吖 发表于 2008-12-23 10:16

主任俾人掘墓。。

Tai 发表于 2008-12-23 10:27

老帖留字

其实距地系打算搭车去武警医院急救噶,点知搭错方向

倪允 发表于 2008-12-23 10:58

倪允 发表于 2008-12-23 10:59

姿娘仔 发表于 2008-12-23 12:17

最近流行挖坟。。。。
页: 1 2 3 [4]
查看完整版本: 公车惊魂