原帖由 EMMANUEL 于 2008-10-4 19:44 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
肥套你都知你多肉啊大头套
痛处~~
我仲系咁穷~
肉多好啊,比骨干好~
原帖由 kyof8547 于 2008-10-4 19:41 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
E?大树表白喔~
其实巨借我过桥
巨想约你噶
原帖由 吖C 于 2008-10-4 19:44 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我會心軟噶
但是暫時無會
因為心軟后果好大鍋
你要点先肯原谅我啊 今日D分全部加晒比你拉
肉多~~~
开饭
仲多d~~~
肉多5系我罪~~~
我继续去长肉了~~~~
开饭~~~
且人~~~~
原帖由 EMMANUEL 于 2008-10-4 19:47 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你要点先肯原谅我啊 今日D分全部加晒比你拉
開會研究下先得
套套慢慢吃。。吃玩斗地主
yy唔系话走噶咩
原帖由 吖C 于 2008-10-4 19:48 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
開會研究下先得
甘严重。。。。。。。五通真系要情你一日游先得
感就原諒你
又覺得好五抵噢~~~
五原諒你
又顯得我無氣度噢
點算??
原帖由 吖C 于 2008-10-4 19:55 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
感就原諒你
又覺得好五抵噢~~~
五原諒你
又顯得我無氣度噢
點算??
我又五系做左D咩十恶不赦既事。。。。
原帖由 EMMANUEL 于 2008-10-4 19:57 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我又五系做左D咩十恶不赦既事。。。。
感原諒你囖
:biggrin: 你感乖
加我感多分`````````````
那就开始TQ吧,你们~
好似唔知讲乜
纯表情的作用~
原帖由 吖C 于 2008-10-4 19:59 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:biggrin: 你感乖
加我感多分`````````````
30分成功求得原谅