挂住加吖C QQ。。。五记得翻
你加我Q都五會睇到相噶
瓦卡卡``````````
原帖由 吖C 于 2008-10-4 22:16 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你加我Q都五會睇到相噶
瓦卡卡``````````
只要有恒心,PP会成真
原帖由 EMMANUEL 于 2008-10-4 22:15 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
呵呵。。甘容易就比QQ人地?
射手座噶人系感噶拉
朋友認識多D無所謂
:huffy: :huffy: :huffy: 俾人54了
原帖由 tyk 于 2008-10-4 22:14 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:lol: :lol: :lol: 俾我加么!?
自己霖``````
-.-
原帖由 吖C 于 2008-10-4 22:17 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
射手座噶人系感噶拉
朋友認識多D無所謂
OH 射手
:huffy: :huffy: 偶素迟钝
原帖由 死亡之神 于 2008-10-4 22:19 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
-.-
版权费
原帖由 EMMANUEL 于 2008-10-4 22:20 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
OH 射手
你也是么?
原帖由 吖C 于 2008-10-4 22:22 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你也是么?
五系啊
:hug: :hug: :hug: 咁系咩座啊
原帖由 tyk 于 2008-10-4 22:32 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:hug: :hug: :hug: 咁系咩座啊
八卦
我來了
牛牛````````
cici
:huffy: :huffy: :huffy:
原帖由 jean1 于 2008-10-4 22:34 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我來了
肥牛 加分
死佬,死抢翻页