今日你注定与翻页无缘
:huffy: :huffy: :huffy: 今日偶唔fy
矮是無罪噶
但是我鐘意高ga
原帖由 吖C 于 2008-10-4 21:58 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
矮是無罪噶
但是我鐘意高ga 而家几高先算达标啊!?
161够用么
吖C理想高度系?
175吧
都已經夠了
與偶家弟弟差不多
不想他比我家弟弟矮
那樣子我會不爽的`````````
原帖由 吖C 于 2008-10-4 22:06 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
175吧
都已經夠了
與偶家弟弟差不多
TYK我地两个有排都未到。。体怕都系五使稳女友罗
:mad: :mad: :mad: 计着鞋么!?
原帖由 EMMANUEL 于 2008-10-4 22:08 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
TYK我地两个有排都未到。。体怕都系五使稳女友罗
感米做好朋友囖``````
原帖由 tyk 于 2008-10-4 22:08 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:mad: :mad: :mad: 计着鞋么!?
厄``````著普通噶鞋你夠無?
原帖由 EMMANUEL 于 2008-10-4 22:08 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
TYK我地两个有排都未到。。体怕都系五使稳女友罗 偶稳就直接稳老婆!
原帖由 吖C 于 2008-10-4 22:09 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
厄``````著普通噶鞋你夠無? 150咯,唔知点着先够呢!?ms可以订鞋黎着噶!
原帖由 吖C 于 2008-10-4 22:09 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
感米做好朋友囖``````
HI 好朋友,QQ几多啊
原帖由 EMMANUEL 于 2008-10-4 22:12 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
HI 好朋友,QQ几多啊
150623263
帮我订对15CM既鞋
:lol: :lol: :lol: 俾我加么!?
:lol: :lol: :lol: :lol: 某某.......今晚我翻第二页了 !
原帖由 吖C 于 2008-10-4 22:12 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
150623263
呵呵。。甘容易就比QQ人地?