to be honest~手鏈都唔好睇,男生還是帶個手表型仔D
呢次睇中手链~~~无留意手表 原帖由 长信不如短信 于 2008-12-12 21:26 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
不知道明天还有没得卖呢
现在还有吧 原帖由 不再熬夜 于 2008-12-12 21:27 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
2喺女仔好
:kiss: d颜色? :kiss: 送男仔点解5送金属感重D噶野,或者深色D噶野
回复 23楼 小YT@小YT 的帖子
睡衣,懒得换~~ 原帖由 伤枫悲秋 于 2008-12-12 21:28 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif:kiss: 送男仔点解5送金属感重D噶野,或者深色D噶野
5G,我一眼睇中噶~~~ 原帖由 长信不如短信 于 2008-12-12 21:28 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
睡衣,懒得换~~
叫同学买
回复 24楼 小YT@小YT 的帖子
喺噶!2条中嚟选 原帖由 伤枫悲秋 于 2008-12-12 21:28 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif:kiss: 送男仔点解5送金属感重D噶野,或者深色D噶野
送表好~劳力士唔错.表示时时刻挂住你. 下面,左边 手链唔系几想拣,对鞋拣羊咩鞋
YT准备几时送卑我呀?? 原帖由 不再熬夜 于 2008-12-12 21:30 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
喺噶!2条中嚟选
我仲买左条比自己~~~不过无上p~~~我好中意 原帖由 大飞猪 于 2008-12-12 21:30 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
送表好~劳力士唔错.表示时时刻挂住你.
边个甘有米 原帖由 欧里诺墨 于 2008-12-12 21:30 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
下面,左边
墨鱼d眼光信得过 原帖由 hzlzone 于 2008-12-12 21:30 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
手链唔系几想拣,对鞋拣羊咩鞋
YT准备几时送卑我呀??
乜手链真系甘丑咩
回复 34楼 小YT@小YT 的帖子
唔系好贵姐~~~几百蚊.你唔去电发,就有啦... 原帖由 大飞猪 于 2008-12-12 21:33 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
唔系好贵姐~~~
几百蚊.你唔去电发,就有啦...
宜家好穷~~~~