jean1 发表于 2008-12-12 21:36

:shy: 同沙发

小YT@小YT 发表于 2008-12-12 21:36

原帖由 大飞猪 于 2008-12-12 21:34 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
男仔带链唔MAN噶
系咩,带d大粒d噶5会啊
好多大款都带

小YT@小YT 发表于 2008-12-12 21:37

原帖由 不再熬夜 于 2008-12-12 21:35 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
偶同墨鱼讲嘅一样噶!哼哼
我比较偏心,我承认

小YT@小YT 发表于 2008-12-12 21:37

原帖由 jean1 于 2008-12-12 21:36 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:shy: 同沙发
差d买旧牛骨了

星期日 发表于 2008-12-12 21:38

:victory:套套 要送偶礼物啊 :hug:

小YT@小YT 发表于 2008-12-12 21:40

原帖由 星期日 于 2008-12-12 21:38 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:victory:套套 要送偶礼物啊 :hug:
你送比我就差5多

星期日 发表于 2008-12-12 21:41

:victory:54你的无理取闹快送礼物比偶

jean1 发表于 2008-12-12 21:41

:shy: 爱距,就送套套俾距啦

小YT@小YT 发表于 2008-12-12 21:42

原帖由 星期日 于 2008-12-12 21:41 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:victory:54你的无理取闹快送礼物比偶
我几时无理取闹过

欧里诺墨 发表于 2008-12-12 21:42

TT准备送手链给谁呀?:hug:

小YT@小YT 发表于 2008-12-12 21:42

原帖由 jean1 于 2008-12-12 21:41 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:shy: 爱距,就送套套俾距啦
:kiss: 送你条命比距

欧里诺墨 发表于 2008-12-12 21:43

回复 40楼 不再熬夜 的帖子

:huffy: 偶人品好嘿嘿

小YT@小YT 发表于 2008-12-12 21:43

原帖由 欧里诺墨 于 2008-12-12 21:42 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
TT准备送手链给谁呀?:hug:
:smile: somebody

多啦D梦 发表于 2008-12-12 21:43

手链第一~~拖鞋第一~~

星期日 发表于 2008-12-12 21:43

回复 48楼 jean1 的帖子

偶准备送套套比fat me喔

jean1 发表于 2008-12-12 21:43

原帖由 小YT@小YT 于 2008-12-12 21:42 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

:kiss: 送你条命比距

送你自己俾距啦

lajiche 发表于 2008-12-12 21:44

俾男仔梗系第一条啦。。。天珠。。。虽然唔喺真嘅。。。

毛毛鞋我会要第二对。。。

星期日 发表于 2008-12-12 21:44

回复 53楼 小YT@小YT 的帖子

somebody is me

jean1 发表于 2008-12-12 21:44

回复 55楼 星期日 的帖子

收皮啦

小YT@小YT 发表于 2008-12-12 21:44

原帖由 多啦D梦 于 2008-12-12 21:43 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
手链第一~~拖鞋第一~~
:smile: :smile: 对拖鞋好舒服
页: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9
查看完整版本: 比你拣你拣边条链~~~~你又拣边对鞋~~~