男仔带链唔MAN噶
系咩,带d大粒d噶5会啊
好多大款都带 原帖由 不再熬夜 于 2008-12-12 21:35 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
偶同墨鱼讲嘅一样噶!哼哼
我比较偏心,我承认 原帖由 jean1 于 2008-12-12 21:36 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:shy: 同沙发
差d买旧牛骨了 :victory:套套 要送偶礼物啊 :hug: 原帖由 星期日 于 2008-12-12 21:38 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:victory:套套 要送偶礼物啊 :hug:
你送比我就差5多 :victory:54你的无理取闹快送礼物比偶 :shy: 爱距,就送套套俾距啦 原帖由 星期日 于 2008-12-12 21:41 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:victory:54你的无理取闹快送礼物比偶
我几时无理取闹过 TT准备送手链给谁呀?:hug: 原帖由 jean1 于 2008-12-12 21:41 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:shy: 爱距,就送套套俾距啦
:kiss: 送你条命比距
回复 40楼 不再熬夜 的帖子
:huffy: 偶人品好嘿嘿 原帖由 欧里诺墨 于 2008-12-12 21:42 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gifTT准备送手链给谁呀?:hug:
:smile: somebody 手链第一~~拖鞋第一~~
回复 48楼 jean1 的帖子
偶准备送套套比fat me喔 原帖由 小YT@小YT 于 2008-12-12 21:42 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif:kiss: 送你条命比距
送你自己俾距啦 俾男仔梗系第一条啦。。。天珠。。。虽然唔喺真嘅。。。
毛毛鞋我会要第二对。。。
回复 53楼 小YT@小YT 的帖子
somebody is me回复 55楼 星期日 的帖子
收皮啦 原帖由 多啦D梦 于 2008-12-12 21:43 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif手链第一~~拖鞋第一~~
:smile: :smile: 对拖鞋好舒服