^_^有无人可以教我写选修论文哇.??重重有赏~~~
只要提供任何有关普通话既内容,重重有赏,要求原创。5好baidu俾我哈~~~
任何你对普通话既感想都可以讲噶哇~~~
开工~~~~
下星期二要手写交既~~~我想写得有特色d~~hoho~~~
呢度甘多劲人,我相信,可以俾到我好多灵感既~~~hoho·~
[ 本帖最后由 蝦蝦 于 2008-12-28 21:55 编辑 ] 咩赏呀 快d入来话我知啦~~~~ 点话呀~ 原帖由 gdut_stu 于 2008-12-28 21:33 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
咩赏呀
100分~~~加埋~~~~~等我念念可以仲有咩赏~~~ 原帖由 gdut_stu 于 2008-12-28 21:33 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
咩赏呀 原帖由 蝦蝦 于 2008-12-28 21:34 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
100分~~~加埋~~~~~等我念念可以仲有咩赏~~~
:lol: 有冇实物嘎~ 原帖由 gdut_stu 于 2008-12-28 21:34 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
点话呀~ 任何你对普通话既idea都可以俾我噶~~~~写啊嘛~~蠢~ 引用费~ 原帖由 盼盼 于 2008-12-28 21:34 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:lol: 有冇实物嘎~ 哈哈,如果你可以过来罗,可以考虑请你吃宵夜~~hoho~
回复 8楼 蝦蝦 的帖子
我还没看题 原帖由 gdut_stu 于 2008-12-28 21:35 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif引用费~ 虾?~~~写引用费~~ 原帖由 gdut_stu 于 2008-12-28 21:35 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我还没看题 快看快看~~~~ 点解。。。。。。无人可以讲d有关普通话既~~~~~~~~~~~~~~~
回复 12楼 蝦蝦 的帖子
不是对你说的 重点系普通话,,,,,,,回复 10楼 蝦蝦 的帖子
:huffy: 好勉强~你冇诚意嘅~
唔帮你諗了~~
:sad: .........
回复 13楼 蝦蝦 的帖子
看了也没用 :lol: 普通话就是官话呢句係Point~
你围绕呢句讲就得了~
快D加我分~ 原帖由 gdut_stu 于 2008-12-28 21:37 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
不是对你说的 我明了。。唉。。。无影响力就系甘。。。都无人可以话我知~~~55555555555555:cry: :cry: