顶你个心啊 发表于 2008-12-29 10:15

原帖由 伤枫悲秋 于 2008-12-29 10:12 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
今晚要早嘀训…
大飞猪出现,但系好聪明左!吾好玩啦! 系?:victory:
聪明左?:hug:

顶你个心啊 发表于 2008-12-29 10:15

原帖由 甜橙 于 2008-12-29 10:15 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我今天就是这么穿的,外加一条围巾 上PP吧:biggrin:

伤枫悲秋 发表于 2008-12-29 10:16

你话挂住距,距竟然知道我地稳到新玩具,好兴奋而已!

[ 本帖最后由 伤枫悲秋 于 2008-12-29 10:17 编辑 ]

甜橙 发表于 2008-12-29 10:16

回复 22楼 顶你个心啊 的帖子

冇PP,冇米拍PP

顶你个心啊 发表于 2008-12-29 10:17

原帖由 伤枫悲秋 于 2008-12-29 10:16 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
竟然54我! 无:huffy:

顶你个心啊 发表于 2008-12-29 10:17

原帖由 甜橙 于 2008-12-29 10:16 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
冇PP,冇米拍PP 过来我帮你拍:lol:

甜橙 发表于 2008-12-29 10:18

回复 26楼 顶你个心啊 的帖子

冇米坐公车

伤枫悲秋 发表于 2008-12-29 10:20

改左帖

注定成仙 发表于 2008-12-29 10:21

回复 27楼 甜橙 的帖子

:mad:

注定成仙 发表于 2008-12-29 10:21

原帖由 伤枫悲秋 于 2008-12-29 10:16 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你话挂住距,距竟然知道我地稳到新玩具,好兴奋而已! 有甘恐怖?:victory:

顶你个心啊 发表于 2008-12-29 10:26

Test埋:lol:

顶你个心啊 发表于 2008-12-29 10:27

:mad: 点解无只头像好睇

EMMANUEL 发表于 2008-12-29 10:27

去市桥边度啊。。过去撞你

≮华★仔≯ 发表于 2008-12-29 10:28

原帖由 甜橙 于 2008-12-29 10:13 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
这种天气裙子配靴子正好
矮女,肥女着靴唔好睇...

注定成仙 发表于 2008-12-29 10:31

原帖由 EMMANUEL 于 2008-12-29 10:27 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
去市桥边度啊。。过去撞你
大北路
易发街
:loveliness: :lol:

注定成仙 发表于 2008-12-29 10:31

回复 34楼 ≮华★仔≯ 的帖子

死性不改,讲野无句好听

EMMANUEL 发表于 2008-12-29 10:32

回复 35楼 注定成仙 的帖子

大家乐等

EMMANUEL 发表于 2008-12-29 10:32

你五系病到五颜六色咩

EMMANUEL 发表于 2008-12-29 10:33

儿童不宜既头像

≮华★仔≯ 发表于 2008-12-29 10:34

原帖由 注定成仙 于 2008-12-29 10:31 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
死性不改,讲野无句好听
我明显阐述一个事实.....
貌似我记得你唔矮...而且唔肥...
页: 1 [2] 3 4 5
查看完整版本: Test````````````````````