注定成仙 发表于 2008-12-29 10:34

原帖由 EMMANUEL 于 2008-12-29 10:32 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
大家乐等 你请?:victory:

甜橙 发表于 2008-12-29 10:34

原帖由 ≮华★仔≯ 于 2008-12-29 10:28 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

矮女,肥女着靴唔好睇...
其实我很瘦

注定成仙 发表于 2008-12-29 10:35

原帖由 EMMANUEL 于 2008-12-29 10:33 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
儿童不宜既头像 忘记PP先

注定成仙 发表于 2008-12-29 10:36

原帖由 EMMANUEL 于 2008-12-29 10:32 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你五系病到五颜六色咩 今日好翻D,去行下街就好得更快了:lol:

≮华★仔≯ 发表于 2008-12-29 10:36

原帖由 甜橙 于 2008-12-29 10:34 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif

其实我很瘦
sorry..唔识你..冇睇过你既pp...所以唔知你高矮肥瘦...得闲俾我睇下?

EMMANUEL 发表于 2008-12-29 10:36

原帖由 注定成仙 于 2008-12-29 10:34 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你请?:victory:

甜橙 发表于 2008-12-29 10:39

回复 45楼 ≮华★仔≯ 的帖子

冇米拍PP,不如华仔先给你的PP给我鉴定一下

注定成仙 发表于 2008-12-29 10:39

回复 46楼 EMMANUEL 的帖子

呢张无儿童不宜了吧:lol:

EMMANUEL 发表于 2008-12-29 10:40

回复 44楼 注定成仙 的帖子

最憎甘既天气。。。湿哒哒

≮华★仔≯ 发表于 2008-12-29 10:40

原帖由 甜橙 于 2008-12-29 10:39 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
冇米拍PP,不如华仔先给你的PP给我鉴定一下
我PP后院真人show有..相貌极度平凡...二等残废(少于175cm)..不壮(才100+斤)....报告完毕

注定成仙 发表于 2008-12-29 10:42

原帖由 EMMANUEL 于 2008-12-29 10:40 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
最憎甘既天气。。。湿哒哒 甘讲,你都系被迫比女仔拉去逛街的啦:smile:

EMMANUEL 发表于 2008-12-29 10:42

回复 48楼 注定成仙 的帖子

H动画

≮华★仔≯ 发表于 2008-12-29 10:42

原帖由 EMMANUEL 于 2008-12-29 10:42 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
H动画 = =!!!
是典型后宫动画..

EMMANUEL 发表于 2008-12-29 10:43

原帖由 注定成仙 于 2008-12-29 10:42 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
甘讲,你都系被迫比女仔拉去逛街的啦:smile:
行街系进一步行动既铺垫

注定成仙 发表于 2008-12-29 10:44

回复 52楼 EMMANUEL 的帖子

我照原图找动画的:biggrin:

甜橙 发表于 2008-12-29 10:44

原帖由 ≮华★仔≯ 于 2008-12-29 10:40 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

我PP后院真人show有..相貌极度平凡...二等残废(少于175cm)..不壮(才100+斤)....报告完毕
快说在几楼,不想一页一页翻
过去鉴定一下是否二级残废

注定成仙 发表于 2008-12-29 10:45

原帖由 EMMANUEL 于 2008-12-29 10:43 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

行街系进一步行动既铺垫 你坏坏你曳曳喇:smile:

≮华★仔≯ 发表于 2008-12-29 10:45

原帖由 甜橙 于 2008-12-29 10:44 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif

快说在几楼,不想一页一页翻
过去鉴定一下是否二级残废
= =忘记了........
貌似在10~20之间..

甜橙 发表于 2008-12-29 10:51

回复 58楼 ≮华★仔≯ 的帖子

呃我

顶你个大二 发表于 2008-12-29 10:54

BC仙,成日就记得沟仔,又不沟我-_-
页: 1 2 [3] 4 5
查看完整版本: Test````````````````````